XBMC weer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Met succes bezig de ATV te jailbreaken, XBMC erop .. enz Voorlopig werkt alles redelijk goed. Echter krijg ik geen weer op XBMC. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
XBMC weer
Hoi,
Met succes bezig de ATV te jailbreaken, XBMC erop .. enz Voorlopig werkt alles redelijk goed. Echter krijg ik geen weer op XBMC. Ik kan wel mijn locatie ingeven samen met bv. New York maar nergens krijgt hij een update binnen of toont ie het weerbericht. ik heb al verschillende bronnen geprobeerd maar het werkt niet naar behoren. Hebben jullie tips om de bste server te gebruiken en in te stellen? (weatherunderground ... enz?) bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet een goede weerplugin installeren sinds kort. Weather Plus is een veelgebruikte
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar is er voor het ogenblik geen enkele die goed werkt onder XBMC want ik kan mijn locatie wel terugvinden maar krijg zelden of nooit het weerbericht te zien.
Europa zit er blijkbaar nog niet goed in? |
|
|||
|
|||
Europa zit er perfect in
Ik heb het met Weather Plus en Aeon MQ3. Settings van Weather Plus -> Location 1 -> Run location selector -> Dichtstbijzijnde grote plaats invullen en dan de correcte locatie selecteren. Werkt als een tiet |
|
||||
|
||||
Ik gebruik de Confluence-skin en daar werkt het dus niet op. Zou het aan de skin kunnen liggen? Welke versie van Weather Plus gebruik je?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik 2.7.2 van Weather Plus. Confluence zou moeten werken, dat is de basisskin waar alles op zou moeten werken
|
|
||||
|
||||
Hier lukt het dus nog altijd niet om een deftig weerbericht op de aTV te krijgen (in XBMC)
Bij verschillende plugins heeft ie aan dat er een fout inzit en andere updaten dan het weerbericht niet of staat mijn locatie bovenaan maar zie ik nergens een weersvoorspelling. Kan er iemand een link plaatsen waar ik een werkende repo kan downloaden zodat ik dit eens kan testen? bedankt |
|
||||
|
||||
Vreemd ik had direct na installatie van XBMC en ook bij Flash Black het weerbericht.
|
|
||||
|
||||
Dit is wat ik krijg en daar stopt het :
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installeren xbmc 4.4.1 | mdiersma2 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 22-11-11 23:20 |
xbmc | astramen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-10-11 14:28 |
Apple TV met XBMC | wdl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 11-10-11 01:40 |
XBMC of Seas0nPass | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-06-11 22:14 |
|
|