Kom niet verder op iMac met XBMC installatie discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn Apple TV 2 gejailbreakt en wil nu graag XBMC installeren. Ik probeer de volgende stappen te volgen: Citaat: XBMC installeren Sluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kom niet verder op iMac met XBMC installatie
Ik heb zojuist mijn Apple TV 2 gejailbreakt en wil nu graag XBMC installeren.
Ik probeer de volgende stappen te volgen: Citaat:
Iemand enig idee hoe ik dit oplos en gewoon het password kan invoeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je ziet niet dat je iets intypt bij password, dat klopt dus
De commando's kloppen echter niet allemaal, dit zijn de juiste. Na apt-get update kan hij zeggen dat het nog een keer gedraaid moet worden om wat fouten te verhelpen. Doe dat net zo lang tot er geen fouten meer zijn tijdens dat commando Het kan dat Seas0npass inmiddels die sources heeft toegevoegd, dit staat niet in de XBMC faq, maar het zou goed kunnen. http://wiki.xbmc.org/index.php?title..._on_Apple_TV_2 Die kun je dan overslaan natuurlijk. Code:
apt-get install wget wget -O- http://apt.awkwardtv.org/awkwardtv.pub | apt-key add - apt-get update apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 reboot |
|
|||
|
|||
Erg veel handelingen die jullie doen.
Bij downgrade naar 4.3 jailbreak met seasonpass en toevoegen van atv Black, staat icefilm in het lijstje je hoef alleen maar te installeren. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 december 2011 om 13:25 ---------- [QUOTE=SJOUWFEUR;749687]Erg veel handelingen die jullie doen. Bij downgrade naar 4.3 jailbreak met seasonpass en toevoegen van atv Black, staat xbmc in 'te lijstje. Zipfile toevoegen in root/var/systeem32/driver/media. XBMC opstarten, systeem, instellingen, Add-on, installeren van zipfile (repo Add-on die je heb toegevoegd) en dan films kijken. |
|
|||
|
|||
thanks, XBMC probleem is verholpen!
Laatst gewijzigd door Armando; 25-12-11 om 15:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Probleem opgelost, slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installatie xbmc lukt niet | Joordy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 24 | 31-12-11 02:37 |
Problemen met installatie XBMC, zwart scherm | rickrick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-12-11 01:21 |
kom niet verder dan apple logo...help! | jcpearl | iPhone algemeen | 25 | 23-06-09 21:38 |
iPhone 2G , ik kom maar niet verder met unlocken en jailbreaken | Data | Unlock [archief] | 8 | 01-03-09 20:37 |
Kom niet verder dan firmware 1.0.1 | eric.soul | Unlock [archief] | 6 | 24-12-07 00:18 |
|
|