Appel tv 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand dat appel tv 3 ook uitkomt en waneer dat dan ongeveer is ik bedoel waneer appel tv 1 en waneer appel tv 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appel tv 3
weet iemand dat appel tv 3 ook uitkomt en waneer dat dan ongeveer is ik bedoel waneer appel tv 1 en waneer appel tv 2 uitgekomen?
En komt appel tv 3 wel uit? In os 5 staat een verwijzing naar appel tv 3 maar omdat appel ook gesprekken met Tv maatschappijen in vs is begonnen over een nieuw concept over een andere manier van tv kijken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat je die vraag eens aan Steve Jobs moet vragen ... laat ons weten wat het antwoord is.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Man man man...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie aub
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...generatie.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
airport express of appel tv | played | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-03-11 23:49 |
Lisa@appel.com probleem in AppStore! | PearLRoX | iPhone algemeen | 8 | 20-12-10 21:13 |
Windows: Appel ID | aifreddy | iTunes | 1 | 08-06-09 03:03 |
HELP! weer de witte appel | Davinchj | iPhone algemeen | 4 | 08-09-08 13:44 |
Mijn eerste Appel | Appel | Archief | 8 | 18-11-07 21:20 |
|
|