iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   xmbc foutmelding script failed plugin video.icefilms (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108645-xmbc-foutmelding-script-failed-plugin-video-icefilms.html)

peterksr 02-01-12 16:30

xmbc foutmelding script failed plugin video.icefilms
 
hallo,

ik heb gisteren xbmc geinstaleerd en gewoon met de icefilm plugin films kunnen kijken.
maar nu lukt dit dus niet meer en krijg bij het openenen van eender welke film de foutmelding script faild pligin video.icefilm.
wat gaat er nu fout en hoe los ik dit op?

gr peter

philo123 02-01-12 18:46

zal wel aan de site liggen heb hier hetzelfde probleem
komt vaker voor zal morgen wel weer in orde zijn

robbert80 02-01-12 18:48

Dit werkte voor mij!

icefilms script failed - SiNfuL iPhone

kastenbart 02-01-12 18:52

Same here! Ben hard aan het zoeken geweest, maar ging toch maar even hier kijken... nu ik dit lees wacht ik rustig af!:-)

peterksr 02-01-12 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbert80 (Bericht 754254)

ik heb het bericht gelezen maar niet helemaal duidelijk .
ik begrijpt dat ik in een bepaalde dir moet zijn en een kopy moet maken van een file om te bewaren maar hoe verwerk in dan de tekstlijn die er onderstaat moet in daar ook een file voor aanmaken ?

gr peter

robbert80 02-01-12 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterksr (Bericht 754266)
ik heb het bericht gelezen maar niet helemaal duidelijk .
ik begrijpt dat ik in een bepaalde dir moet zijn en een kopy moet maken van een file om te bewaren maar hoe verwerk in dan de tekstlijn die er onderstaat moet in daar ook een file voor aanmaken ?

gr peter

Dat is een link naar een bestand die je dan in die dir moet zetten.

peterksr 02-01-12 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbert80 (Bericht 754269)
Dat is een link naar een bestand die je dan in die dir moet zetten.

dus niet in het bestand zelf dan ?
ik heb dus het ene bestand gerenamend en volgens mij zou ik de regel dan in moeten voegen in het orginale bestand of klopt dit niet?

kastenbart 02-01-12 19:39

Heren, ligt het niet gewoon plat? Voordat ik ook aan de slag ga met bestanden...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2012 om 19:43 ----------

De site is gewoon down! Zie hier: Icefilms website not working, is it down for everyone or just me?

robbert80 02-01-12 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterksr (Bericht 754280)
dus niet in het bestand zelf dan ?
ik heb dus het ene bestand gerenamend en volgens mij zou ik de regel dan in moeten voegen in het orginale bestand of klopt dit niet?

Als je hier naar toe gaat:

http://anarchintosh-projects.googlec...A1325519415884

En dat bestand opslaat op deze locatie:

/private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/plugin.video.icefilms/mega/

dan werkt t weer. (bij mij tenminste)

Bewaar daarom de originele "megaroutines.py" zodat je die weer terug kan zetten wanneer dat nodig is.

Heb hem vandaag pas gejailbreaked en moest het daarom perse aan de praat krijgen. ;) Misschien werkt het straks weer vanzelf.

Succes.

kastenbart 02-01-12 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbert80 (Bericht 754300)
Als je hier naar toe gaat:

http://anarchintosh-projects.googlec...A1325519415884

En dat bestand opslaat op deze locatie:

/private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/plugin.video.icefilms/mega/

dan werkt t weer. (bij mij tenminste)

Bewaar daarom de originele "megaroutines.py" zodat je die weer terug kan zetten wanneer dat nodig is.

Heb hem vandaag pas gejailbreaked en moest het daarom perse aan de praat krijgen. ;) Misschien werkt het straks weer vanzelf.

Succes.

In tegenstelling tot mijn eerdere berichten toch maar even getest! Werkt inderdaad direct! Dank voor je tip, en sorry voor m'n koppigheid!;-)

peterksr 02-01-12 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbert80 (Bericht 754300)
Als je hier naar toe gaat:

http://anarchintosh-projects.googlec...A1325519415884

En dat bestand opslaat op deze locatie:

/private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/plugin.video.icefilms/mega/

dan werkt t weer. (bij mij tenminste)

Bewaar daarom de originele "megaroutines.py" zodat je die weer terug kan zetten wanneer dat nodig is.

Heb hem vandaag pas gejailbreaked en moest het daarom perse aan de praat krijgen. ;) Misschien werkt het straks weer vanzelf.

Succes.

deze link werkt helaas niet meer bij mij

kastenbart 02-01-12 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterksr (Bericht 754342)
deze link werkt helaas niet meer bij mij

Bij mij ook niet, je moet in eerder genoemde link even naar boven scrollen en de tekst in het balkje gebruiken!

ABDARAHMAN 02-01-12 21:47

hallo peterksr
je hebt gelijk het werk op de manier dat je hebt gezegd ik ben al van 12 uur bezig en nu werkt het goed
en het is al 21:45 ik raad iedereen aan moet dit te proberen het werkt zeker omdat ik al als heb geprobeerd

groetjes
el abdel

SoloX 02-01-12 21:49

Issue 69 - anarchintosh-projects - script failure on the plugin.video.icefilms - Icefilms.info and other XBMC addons hosting - Google Project Hosting

AeronNL 02-01-12 21:57

Ook hier werkt t weer na het vervangen van het bestand.Top!
Wel irritant dat er steeds weer iets is met Icefilms, Navi-X doet t eigenlijk altijd, dus een goed alternatief!

kastenbart 02-01-12 22:14

Wat is navi-x precies?

ABDARAHMAN 02-01-12 23:17

Daar me kan je ook zender en films zien maar onder programma's navi-x YouTube - Broadcast Yourself.

chipbroker 03-01-12 00:42

Ik heb net her de oplossing gevonden voor mijn script failed issue : icefilms script failed - SiNfuL iPhone

robbert80 03-01-12 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chipbroker (Bericht 754463)
Ik heb net her de oplossing gevonden voor mijn script failed issue : icefilms script failed - SiNfuL iPhone

Goed speur werk!
Maar is dat niet dezelfde link die ik aan het begin van deze discussie heb gegeven?!

chipbroker 03-01-12 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbert80 (Bericht 754491)
Goed speur werk!
Maar is dat niet dezelfde link die ik aan het begin van deze discussie heb gegeven?!

Als dat zo is heb ik er over heen gelezen mijn excuses, was al laat gisteren ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.