Atv2 - XBMC - Synology 212+ discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb deze combinatie. Als ik XBMC open kan ik wel de nas zien maar GEEN verbinding maken. Weet iemand hoe ik precies de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Atv2 - XBMC - Synology 212+
Hallo
Ik heb deze combinatie. Als ik XBMC open kan ik wel de nas zien maar GEEN verbinding maken. Weet iemand hoe ik precies de nas in moet stellen (rechten geven ed) Ben er al een tijd mee bezig maar de puzzel word steeds groter vrees ik. Kan op diverse forums het antwoord NIET vinden. Iemand die voor mij (en misschien ook voor andere) het verlossende antwoord heeft ) Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie. Hier staat heel veel maar vind niet hoe ik de nas moet instellen om toegang te geven aan de Atv. (bedoel eigenlijk: rechten vrijgeven voor de Atv in de nas) Iemand nog een suggestie??
|
|
|||
|
|||
Je moet DLNA/UPNP op je Synology inschakelen (ik dacht dat dit onder media server staat) en dan zou je als je vervolgens onder XBMC -> Video -> Bestanden -> UPNP Apparaten je Synology media mappen moeten zien.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Ga het morgen proberen. Ik laat het weten of het gelukt is. Thx.
|
|
|||
|
|||
Dlna is beperkt, het moet op de Nas misschien wel aan staan maar probeer bij voorkeur via smb te verbinden anders heb je kans dat wat formaten niet afspelen...
|
|
|||
|
|||
Ik zou idd nooit DLNA/UPNP gebruiken hiervoor, daarmee heb je mijns inziens meer kans op streaming problemen.
NFS of SMB zou gelijk out of the box moeten werken als de permissies goed ingesteld staan van de share |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films | Jimmy_Boy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-10-11 23:52 |
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? | choke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 24-07-11 23:57 |
Apple TV: Jailbreak ATV2 | mathphone | Jailbreak | 3 | 25-05-11 19:03 |
Ds audio Synology | melenroom | iPhone Apps | 5 | 31-03-10 12:12 |
|
|