//

3gs met icloud niet te zien op Apple TV

3gs met icloud niet te zien op Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Weet iemand waarom mijn Iphone 3GS niet op mijn Apple TV beschikbaar is via ICloud? Dat zou toch wel het geval moeten zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-12, 21:21
tommie955 tommie955 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard 3gs met icloud niet te zien op Apple TV

Hallo Allemaal,

Weet iemand waarom mijn Iphone 3GS niet op mijn Apple TV beschikbaar is via ICloud? Dat zou toch wel het geval moeten zijn

Wie helpt mij?

Tnx, Tommie955.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat? zeehond iCloud 0 01-12-11 18:09
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
Apple brengt iTunes 10.5 uit met iOS 5- en iCloud-ondersteuning iCulture iCloud 1 12-10-11 13:06
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.