VOB files samenvoegen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan op volgende vraag maar geen goed antwoord vinden: ik heb een ATV2 en die werkt echt perfect (Navi X en Icefilms erop etc). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VOB files samenvoegen?
Ik kan op volgende vraag maar geen goed antwoord vinden:
ik heb een ATV2 en die werkt echt perfect (Navi X en Icefilms erop etc). Ook het streamen werkt heel goed. Alleen als ik een DVD heb met bijvoorbeeld 4 VOB files dan moet ik deze files 1 voor 1 opstarten. Dat is op zich geen probleem maar het rare is dat hij bij de eerste en de 3e VOB file gewoon ondertiteling heeft maar bij de 2e en 4e niet. Is het mogelijk om van deze VOB files gewoon 1 ISO file te maken? of heeft iemand andere oplossing?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
XBMC gebruiken
|
|
|||
|
|||
...of een ISO van maken, dan hoef je alleen de iso file aan te zetten, inclusief DVD menu.
ISO maak je met NERO burning ROM. - Bij recorder kiezen voor 'image recorder' - Nieuwe sessie starten, kies voor DVD en dan DVD(rom) ISO - alle files erin zetten en branden naar een locatie op je PC. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
XBMC kan iso afspelen geen probleem
Gebruik dit tooltje: http://coujo.crion.de/Classic_0.91.7.zip Dat is IMGTool Classic 0.91.7. Je gooit de Video_TS map in een map, dan laad je die map in in IMGTool en dan maak je er een image mee. Met een paar minuten is dat klaar (duurt hier iets van 2minuten ofzo) en dan heb je een Film.iso file. Die gooi je in je XBMC library en dan speelt ie hem gewoon. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je! |
|
|||
|
|||
No prob johnnybt
Lucien1966 volgens mij is er geen Mac versie hiervoor, probeer anders of het lukt met Wine. Daarmee kun je de meeste Windows programma's snel even draaien, dus ik hoop voor je dat dit ook werkt! Sowieso een supertooltje Homepage van WineBottler, Wine for Mac WineBottler - Run Windows Programs directly on OS X Hier is een lijst van programma's die zouden moeten werken http://appdb.winehq.org/ Tutorial video How To Install Wine On Mac (Easy Method) - YouTube |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dank je wel voor jouw uitleg en ik ben het helemaal met johnnybt eens. Ik ga het uitproberen met Wine en anders kan ik wel gewoon het tooltje IMGTool Classic 0.91.7. voor de pc gebruiken.. |
|
|||
|
|||
gisteren meerdere keren getest en dit werkt echt perfect!!!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lucien1966; 04-03-12 om 01:42. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds de RC2 update van XBMC dat als ik een TS file kiez van een dvd die niet automatisch meer de volgende files afspeelt.
dus tijdens de dvd stopt XBMC en moet ik op play drukken om de volgende file af te spelen. Als ie dan stopt en ik weer in de map kom waar alle TS files staan van de geeft ie als foutmelding aan (playlist: can't find next item to play) Nog meer mensen last van? en hoe op te lossen???
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Samenvoegen contacten | Riaz | iPhone algemeen | 2 | 03-11-10 18:18 |
Video: VOB bestand omgezet naar mpeg-4. | papa-joeri | Muziek, foto & video | 2 | 26-01-08 16:04 |
|
|