Icefilms informatie discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Icefilms loopt nu alleen nog via 2Shared, belangrijk is wel voor degene die een Megaupload account hadden en deze in XBMC hadden ingesteld, deze uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icefilms informatie
Icefilms loopt nu alleen nog via 2Shared, belangrijk is wel voor degene die een Megaupload account hadden en deze in XBMC hadden ingesteld, deze uit moeten zetten, anders werkt het niet op 2Shared. Een beperkt aantal series en films is dan nog gewoon te zien maar is een stuk trager met bufferen.
Gebruik de nieuwste versie van Icefims (ik dacht 1.0.22) Laatst gewijzigd door misa; 20-01-12 om 10:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat 109 ip is een fake site. Niet gebruiken dus.
|
|
|||
|
|||
En waar vullen we dan het 2share ulr in ? iemand misschien iets meer info
Had nog wat zitten rommelen met de Apple TV 2 dus dacht dat ik iets verkeerds gedaan had en heb alles opnieuw er op gezet maar kan nu de container er niet mee op krijgen . wie helpt ? Peter ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 11:45 ---------- Ben er al uit draait hier weer op 2share. Wat ik gedaan heb is mijn megaupload account uitgezet en in de icefilms de update geïnstalleerd daarna naar video gegaan icefilms aangeklikt en toen er werd gevraagd om de container te downloaden dit overgeslagen daarna kon ik de films weer bekijken via 2share Peter |
|
|||
|
|||
Klopt........deze stappen had ik al in mijn bericht gezet.
|
|
|||
|
|||
wat is die 2shared sloom zeg PFFFFFFFFF
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thx Misa leuke link dit
bigtime THX! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het meeste niet, hij gaat laden bezig gee hij rechts aan en na een tijdje gebeurd er niets,vanmorgen heeft het wel even gewerkt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen in welk menu ik mijn megaupload account uit kan zetten? Zodat ie naar 2shared gaat?
|
|
||||
|
||||
Je gaat naar de settings van xbmc en vandaar uit naar add-ons en zoek je icefilms add-on en daarin kan je in icefilms config dan je account uitzetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
icefilm 1.0.22
Hallo,
Weet iemand waar ik icefilm 1.0.22 kan vinden. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
bufferen om 30 sec :( frustrerend!
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hey guibou het bestandje staat op je usb stick gr
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Icefilms start film niet | Armando | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 24 | 22-01-12 16:28 |
720p HD Icefilms (XBMC) | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 18 | 11-01-12 13:00 |
ondertiteling icefilms | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 09-01-12 19:36 |
hoe zet je icefilms op XBMC | de vos | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 07-11-11 19:59 |
|
|