Installatie Sabnzbd discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb sinds kort mij Atv2 werkend met Xbmc. Alleen wil ik nog SABnzbd installeren, dit lukt mij echter niet... misschien is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installatie Sabnzbd
Hallo allemaal,
ik heb sinds kort mij Atv2 werkend met Xbmc. Alleen wil ik nog SABnzbd installeren, dit lukt mij echter niet... misschien is het mijn gebrek aan kennis of inzicht. Ik volg de volgende tutorial: http://imho.nu/iMHo/sabnzbd-for-apple-tv2/ alleen na het invoeren van de 5e stap: AppleTV:/private/var/sabnzbd root# python /private/var/sabnzbd/SABnzbd.py -d Krijg ik de melding: -sh: AppleTV:/private/var/sabnzbd: No such file or directory Terwijl deze wel bestaat. Iemand een oplossing of een andere (graag niet te ingewikkelde) tutorial? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is dit voor Addon?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tjapsor dat 1e deel van je commando is de prompt van je Apple TV, dat hoort geen deel uit te maken van het in te voeren commando
maw je 1e commando's moeten zijn: Code:
cd /private/var/sabnzbd/ python /private/var/sabnzbd/SABnzbd.py -d |
|
||||
|
||||
Waar download Sabnzbd de film dan neer?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top, de installatie is helemaal gelukt! Echter zit ik nog met een klein probleempje, de toewijzing van mappen waar de bestanden worden gedownload. Ik wil graag een netwerkschijf instellen als locatie hiervoor. Alleen kom ik er niet uit, weet iemand hoe je dit aanpakt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders heb ik nog zo weinig aan SABNZB op de AppleTV
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app! | Timmy | iPhone Apps | 20 | 04-01-11 14:30 |
SABnzbd op iOS (How-To, Mac) - Géén controller! | brandrob | iPhone algemeen | 2 | 31-10-10 14:09 |
SABNZBD | peetje | Jailbreak apps en thema's | 14 | 03-06-09 01:00 |
Installatie T9 | cashenco | Archief | 4 | 12-04-08 00:23 |
|
|