Apple TV en Spotnet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik wil zo eigenlijk een apple tv gaan halen. En ik was al bezig met wat dingen te downloaden via spotnet. 720p films ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV en Spotnet
Hoi mensen,
Ik wil zo eigenlijk een apple tv gaan halen. En ik was al bezig met wat dingen te downloaden via spotnet. 720p films enzo maar ik krijg ze niet allemaal in itunes. Welke soort films speelt itunes wel af ? Als ik bij spotnet 720p intyp krijg ik diverse hd films maar welke kan de atv nou afspelen ? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Standaard is de atv niet echt geschikt als mediacenter.
Als je puur een mediacenter zoekt, neem dan een niet apple produkt. Apple produkten zijn erg kieskeurig en spelen standaard bijna geen videoformaat af. Kan en wil je jailbreaken dan ligt de wereld voor je open en is alles mogelijk. Google is je grootste vriend. |
|
||||
|
||||
Gewoon jailbreaken en dan kan je praktisch alle formaten afspelen
|
|||
|
|||
Ja ik was net bij de mediamarkt en alles uitverkocht.
Nu zit ik ff op marktplaats te kijken voor in de buurt en nu adverteert er iemand met een kant en klare gejailbreakte apple tv (want ik heb geen zin om het zelf te doen of valt het wel mee ? heb ervaring met iphone's jailbreaken). Die had ook eredivisie live staat er. Kan dat ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg de files van mijn externe harde schijven niet te zien?? Kan je dat niet op een andere manier zonder xbmc? mvg Alles ok nu,3de keer goede keer. Laatst gewijzigd door maltje; 20-01-12 om 23:52. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Persoonlijk vind ik ATV flash van firecore een ideale oplossing. Het integreert naadloos met je ATV. Daarnaast kun je hiervan uit eenvoudig XBMC, plex etc installeren. Kost $ 29,95 voor een jaar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wel samenvattingen en interviews en reportages volgens mij
idd geen live stuff |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|