Apple tv aansluiten op telenet digicorder? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of het mogelijk is op apple tv aan te sluiten op mijn telenet digibox/hd recorder??? Er zitten aan de achterkant wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv aansluiten op telenet digicorder?
Weet er iemand of het mogelijk is op apple tv aan te sluiten op mijn telenet digibox/hd recorder??? Er zitten aan de achterkant wel een hdmi aansluiting en een usb aansluiting die beiden vrij zijn? als dit mogelijk is hoe doe ik dit dan best? Groeten Marcel
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is je doel precies? Wat wil je bereiken door de apparaten te koppelen?
Mogelijk dat beeld / weergave vanuit de Apple tv via je HD recorder of digibox (wat is dat?) naar je tv wel mogelijk is. Maar opnemen op je recorder of zelfs Apple tv zal denk ik niet gaan... |
|
|||
|
|||
Ik wil graag appletv op de digicorder aansluiten om zo dus bv mijn mail,youtube etc op tv afte spelen....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(te weinig HDMI connectoren?)
|
|||
|
|||
Klopt idd... Hdmi is nog niet zo erg voorzien.... Maar de vraag is of ik beeld ga krijgen als ik de apple tv aansluit op de digicorder dus.....
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV2 aansluiten op receiver Pioneer | Dries1979 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 02-02-12 16:25 |
apple tv 2 aansluiten op home cinema | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 15-12-11 00:27 |
Muziek: Aansluiten apple tv en kpn interactief | haroldv | Muziek, foto & video | 9 | 04-12-10 00:28 |
|
|