icefilms defect discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben zo stom geweest om icefilms uit te schakelen en nu staat er defect. heb de hele avond gezocht voor een oplossing,maar veel verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icefilms defect
Hallo,
ben zo stom geweest om icefilms uit te schakelen en nu staat er defect. heb de hele avond gezocht voor een oplossing,maar veel verder dan woutje die dezelfde vraag stelling had ,maar zonder antwoord,ben ik eigenlijk niet gekomen. Wie kan mij helpen, mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hoop gerommel verder en hij doet het weer
Wat ik nu precies heb gedaan?geen id |
|
|||
|
|||
K heb t zelfde probleem! Heb icefilms nu verwijderd maar kan m niet opnieuw installeren. Add on is gemarkeerd als niet werkend in het repository
Wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
Hallo,ik heb hetzelfde probleem, icefilms blijft op defect staan en opnieuw installeren doet hij niet.Heeft iemand een oplossing?Bedankt alvast
|
|
|||
|
|||
1 xbmc updaten
2 op anarchintosh repo staan, menuknop inhouden -> force refresh. Hierna minuutje wachten. Mischien xbmc opnieuw opstarten en hierna is hij weer in orde. |
|
|||
|
|||
Thanx merkk! T werkt alleen nu volgende probleem als ik dan in icefilms op film klik vind ie geen bron en krijg k alleen puntjes.............
Was al zo blij dat icefilms t deed en nu dit weer hahaha. Alle hulp is welkom! |
|
|||
|
|||
Op icefilms blijven staan. Menuknop inhouden - Refresh library - Apple tv herstarten. Succes!
|
|
|||
|
|||
thanx! Gelukt!
|
|
|||
|
|||
Bedankt Merkk, icefilms werkt weer. Thanks!!!
|
|
|||
|
|||
Thnx Merkk, bij mij doet ie t weer)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms 1.1.0 Released | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 86 | 25-06-12 12:55 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Icefilms 1.1.1 Released | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 25 | 19-03-12 23:57 |
Icefilms DEFECT | wouter016 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 15-03-12 15:26 |
2 Shared in IceFilms | GeJee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 04-03-12 12:43 |
|
|