Apple tv 4.4.3 hoe te jalbreaken ? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb zojuist een Atv gekocht bij mediamarkt firmware wat erop zit is 4.4.3 heb de laatste versie van seasOnpass gedownload en op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 4.4.3 hoe te jalbreaken ?
beste mensen
ik heb zojuist een Atv gekocht bij mediamarkt firmware wat erop zit is 4.4.3 heb de laatste versie van seasOnpass gedownload en op create ipws gedrukt echter hij downloadde een ipws van 5.0.1 klopt dit ? heeft firmware 4.4.3 niet een andere versie van seas0npass ? heb een apple tv een windows laptop... ik hoor t graag van jullie..heb lang zitten googlen maar specifiek 4.4.3 seas0npass tool ben ik niet tegengekomen en dan graag untethered. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook de ATV gekocht bij de mediamarkt neem aan dat het dezelfde is van de aktie?
als je een factuur liet maken kreeg je hem mee voor 77 ? right ? Bij mij staat er FW 4.4.4 op |
|
||||
|
||||
Met de rechtermuisknop op "Create IPSW" kun je de firmware versie kiezen. Wil je een oude versie gebruiken dan moet je wel de SHSHs hebben.
|
||||
|
||||
Ik heb een raar probleem met mijn apple tv.
Heb alle stappen gevolgd om hem te jailbreaken en dat lukt allemaal. Als hij klaar is zegt hij dat de apple tv is herstelt naar fabrieksinstellingen etc. en dat ik hem kan verbinden met mijn tv. Als ik dat doe komt er alleen het apple logo met de kabel in beeld HELP |
|
|||
|
|||
dat heb ik nu ook
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2012 om 11:15 ---------- @ Hoppieee ik heb hem ook van mediamarkt klopt same aanbieding maar ik heb echter firmware 4.4.3 erop ik krijg telkens errors als ik hem wil restoren via itunes ik kan zelfs niet de allernieuwste versie dus 5.1 erop krijgen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe Apple ID aanmaken zonder creditcard? | SWlover | iPhone algemeen | 26 | 13-01-14 19:06 |
Apple TV 2 gejailbreakt, maar hoe nu verder? | GeJee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 30 | 04-07-12 22:44 |
Apple TV: Apple tv 2 hoe te jailbreaken? | gcode | Jailbreak | 4 | 11-05-11 13:45 |
Apple TV: 4.2.1 Apple tv, hoe te controleren of hij gejailbreakt is? | Denneke | Jailbreak | 14 | 07-04-11 21:37 |
Alle iDevices: Firmware 4.0.2 Jalbreaken???? | El-Kenny | Jailbreak | 1 | 12-08-10 21:04 |
|
|