Netwerk HDD als media bibliotheek discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een Apple TV 2 in mijn bezit. En heb een vraag. Ik heb een Netwerk harde schijf aangesloten op mijn wireless modem/router. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk HDD als media bibliotheek
Goedendag,
Ik heb een Apple TV 2 in mijn bezit. En heb een vraag. Ik heb een Netwerk harde schijf aangesloten op mijn wireless modem/router. Hierop heb ik al mijn muziek en wil dit graag draadloos kunnen streamen naar mijn apple tv... Probleem waar ik tegen aanloop is dat er altijd een pc of laptop aan moet staan om dit via itunes te kunnen doen. Bestaat er ook een manier om de mp3's te benaderen via apple tv zonder dat er itunes aan staat? Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft! Bij voorbaat is de dank al zeer groot! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok super! Zou er eens mee aan het stoeien gaan!
Thanx voor de snelle reaktie! |
|
|||
|
|||
Als het je alleen om de muziek te doen is, kun je ook een abo op iTunes Match overwegen. Heb ik ook gedaan en loopt als een zonnetje. Hoeft geen pc aan te hebben en je biblio wordt automatisch telkens gematcht.
Bijkomend voordeel is dat je ook op je iPhone & iPad via iTunes Match je hele muziekbibliotheek bij je hebt (handig op vakantie bijv.) |
|
|||
|
|||
Je kunt het ook met xbmc doen. Dan kun je je NAS toevoegen en hoef je je pc niet elke keer aan te hebben staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geef je Simplify Media bibliotheek naam + wachtwoord | Abu | iPhone Apps | 89 | 04-04-09 17:26 |
Windows: Muziek bibliotheek op lokaal netwerk niet te copieren ? | cort | iTunes | 0 | 25-10-08 12:00 |
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 6 | 22-01-08 13:07 |
|
|