Safari op tv met apple tv? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Gusteren apple tv gekocht, en in de winkel kon de verkoper op tv safari zien, ik heb wel muziek, youtube, en mijn foto's op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari op tv met apple tv?
Goedemorgen,
Gusteren apple tv gekocht, en in de winkel kon de verkoper op tv safari zien, ik heb wel muziek, youtube, en mijn foto's op tv, maar geen safari? Als helemaal naar links swipe komt er ook geen muziekspeler, hoe krijg ik die terug? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat ze je de safari laten zien hebben in een synchrone vertoning met een iPad of een Mac . Ik heb zelf ook een Apple TV en geen safari rechtstreeks, maar wel in Airplay Mirroring.
MVG, Jeff C. |
|
|||
|
|||
De man in de winkel swipete helemaal naar links, en daar zat de muziekplayer, met rechtsonderin het airplay icoontje. Die muziekplayer heb ik helemaal niet.
Heb een ipad 2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep, 5.1.1, ik heb die muziekspeler wel ooit gehad als helemaal naar links swipete, maar ik zie hem nu niet meer, hoe komt die terug??
|
|
|||
|
|||
Dubbelklikken op de Home knop van de iPad. Dan naar rechts vegen, daar staat dan de muziekspeler. Als je nog eens naar rechts veegt zie dan het AirPlay icoontje.
Succes verder |
|
|||
|
|||
Hahaha, ik heb hem, dank je wel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|