//

Geen beeld via AirPlay

Geen beeld via AirPlay discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb gisteren een Apple tv 2 gekocht met jailbreak. Ik ben hier helemaal nieuw mee en heb er dus weinig verstand van. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-12, 13:32
Rubino Rubino is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 56
Standaard Geen beeld via AirPlay

Beste mensen,

Ik heb gisteren een Apple tv 2 gekocht met jailbreak. Ik ben hier helemaal nieuw mee en heb er dus weinig verstand van. Ik probeer videos via mijn iPhone op de Apple tv af te spelen maar dit lukt helaas niet. Ik krijg wel het geluid te horen, maar krijg geen beeld. Als ik naar de map (foto's) gaat, dan kan ik wel de foto's op me tv bekijken uit mijn iPhone. Het begin scherm/menu van de iPhone krijg ik niet te zien. Zie alleen zwart beeld. Ik heb de qiuckplay gedownload om AirPlay te kunnen activeren. De vorige eigenaar kon zo door zijn menu scrollen met zijn iPhone dus snap niet waarom het mij niet lukt.

Ik heb een iPhone 4s
Ziggo modem en internet aansluiting
Apple tv via kabel of Wi-Fi.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-12, 20:17
pjdw pjdw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Zou te maken kunnen hebben met iOS 6. Hier moet je 2 X home drukken en dan synchroon aan zetten.
  #3  
Oud 06-10-12, 23:12
Rubino Rubino is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 56
Standaard

Is al gelukt. Bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airplay Alleen beeld. Thomas789 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 21-09-12 10:09
Airplay beeld werkt niet atv2 pikkesteinnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-01-12 14:47
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Geen airplay knop? iTonyVos Archief 5 15-11-10 19:23
Filmpjes geen beeld of geen geluid mathijsp iPhone algemeen 0 12-05-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.