Welke app voor Apple tv3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb van de week Apple Tv (3) gekocht en tot dit moment ben ik er tevreden over alleen heb even twee vraagjes. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app voor Apple tv3
Hallo,
Ik heb van de week Apple Tv (3) gekocht en tot dit moment ben ik er tevreden over alleen heb even twee vraagjes. Ik synchroniseer mijn Iphone 4s met de Apple TV ik gebruik hier onder de volgende app's: wappzapp, filmOn tv, uitzending gemist e.d. zijn er nog app's waar je gratis film's kunt kijken. Ik heb een paar filmpjes op mijn Imac die ik op tv wil laten zien, deze zet ik in mijn iphoto maar deze herkent apple tv niet (de rest van mijn foto bibliotheek wel) het is trouwens een wmv bestand. Alvast bedankt voor het antwoord. Gr. Marcel Laatst gewijzigd door marcel1169; 10-11-12 om 02:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok dat kan wel kloppen want op de Mac heb ik Flip 4 for Mac. Welke bestanden dan wel en zijn er misschien apps die ik moet hebben.
Gr. Marcel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv3 en Nas | kokkie44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 31 | 12-09-13 09:53 |
Apple TV3 Wi-Fi probleem | kolho006 | Wi-Fi | 2 | 14-07-12 14:18 |
Ipad3 en apple tv3 en streamen | rubbererobbie | iPad algemeen | 1 | 25-06-12 22:21 |
Apple tv3 bij Saturn? | jap74 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 01-06-12 14:12 |
apple tv3 | ronaldbob | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 23 | 23-03-12 11:15 |
|
|