Krijg foutmelding bij seasonpass discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag. Ik had mijn appla tv2 met succes gejailbreakt. Gisteren voor een vriend zijn appletv 1 gedaan. Dat lukte prima. Toen ik mijn eigen appletv2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg foutmelding bij seasonpass
Goedemiddag.
Ik had mijn appla tv2 met succes gejailbreakt. Gisteren voor een vriend zijn appletv 1 gedaan. Dat lukte prima. Toen ik mijn eigen appletv2 weer aansloot kreeg ik een usb stekker in beeld. Heb getracht weer opnieuw te jailbreken maar kriijg na verloop van tijd deze melding op pc. Seasonpass has detected dritical errors and can not continue. Please ensure no confkicting software is running and try again. Wat ik ook probeer deze melding blijft komen. Ook geprobeerd met mijn laptop maar melding blijft komen. Helaas moet ik nu weg maar ik hoop dat iemand er een oplossing voor heeft. Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding krijg iphone niet meer aan! | llt | iPhone algemeen | 1 | 16-09-12 12:50 |
iPhone: Krijg een Foutmelding als ik mijn Iphone 3G wil Jailbreake!!!! | Mipilo12 | Jailbreak | 37 | 13-05-10 14:03 |
iBEC en iBSS achterhalen krijg foutmelding | Burnd | Archief | 3 | 14-09-09 17:48 |
Windows: Krijg de foutmelding: | Lazgang | iTunes | 3 | 12-05-09 18:21 |
Krijg foutmelding bij internet toepassingen | derks | Odido (T-Mobile) | 5 | 20-03-09 00:54 |
|
|