PC games streamen, mogelijk? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Apple TV2 met jailbreak is het mogelijk om het beeld van mijn PC Games op mijn tv te zien? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PC games streamen, mogelijk?
Hoi,
Ik heb een Apple TV2 met jailbreak is het mogelijk om het beeld van mijn PC Games op mijn tv te zien? Ik heb het geprobeerd met Airparrot (trial), programma werkt redelijk goed zie het beeld van mijn laptop op mijn tv verschijnen geluid werkt ook prima. Tot ik FIFA 13 open, het geluid werkt prima maar waar ik op mijn laptop het spel zie, zie ik op mijn TV enkel een wit scherm.. Weet iemand of dit wel mogelijk is en zo ja hoe ik dit zou kunnen doen. Alvast bedankt! Groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mkv streamen mogelijk? | Sharonelle | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 22 | 07-01-12 02:28 |
RR2HD en gameloft games met wireless keyboard komt er mogelijk aan. | Aitvaras | iPad Games | 0 | 06-06-11 12:39 |
|
|