Apple TV start niet door discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een apple tv generatie 2. Deze wil ik jailbreaken en alles lijkt prima te lukken. Alleen als de jailbreak uitgevoerd is en alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV start niet door
Ik heb een apple tv generatie 2.
Deze wil ik jailbreaken en alles lijkt prima te lukken. Alleen als de jailbreak uitgevoerd is en alles terug gezet is door itunes zonder error meldigen en ik sluit hem aan op de tv krijg ik wel het apple logo te zien. Daarna blijft het beeld zwart en gebeurd er niets meer. Ik heb nu 4 keer geprobeerd de firmware er op te zetten maar helaas. Doe ik iets fout? Als ik de orginele firmware er op zet start hij wel gewoon op. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm ok. Betekend dus dat die niet unthetered kan booten.
Dacht dat de appletv 2 hier geen last van had. Oude firmware krijg ik er zonder SHSH blobs er niet meer op zeker? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de SHSH hashes van iOS 5.2 lokaal hebt opgeslagen met TinyUmbrella of op het netwerk van FireCore met aTV Flash (Black) zou je eventueel kunnen herstellen naar die firmware. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv start niet meer op | QuestionMan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 31-07-15 18:23 |
probleem apple tv 2 als ik xbmc start start mijn apple tv opnieuw op | betsbowie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 07-04-13 23:43 |
Apple start niet op | Hoppieee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 16 | 04-04-12 11:15 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen | Ronnie79 | Jailbreak | 4 | 15-08-10 00:59 |
|
|