//

Apple tv 3

Apple tv 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan om apple tv 3 te kopen maar die is blijkbaar niet te jailbreaken jammer genoeg. Ik beschik ook over een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-13, 22:16
Jannick97 Jannick97 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Apple tv 3

Hallo,
Ik ben van plan om apple tv 3 te kopen maar die is blijkbaar niet te jailbreaken jammer genoeg.
Ik beschik ook over een niet gejailbreakte ipad en mijn vraag is of het een goed idee is om xbmc met een gejailbreakte ipad via airplay af te spelen op mijn apple tv 3 ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-13, 03:26
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jannick97 Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben van plan om apple tv 3 te kopen maar die is blijkbaar niet te jailbreaken jammer genoeg.
Ik beschik ook over een niet gejailbreakte ipad en mijn vraag is of het een goed idee is om xbmc met een gejailbreakte ipad via airplay af te spelen op mijn apple tv 3 ??
Zal zeker een goed idee zijn. Ik heb wel de ervaring dat mijn iPad ontzettend warm wordt tijdens het airplayen. Dit gebeurt niet bij mijn iPhone.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2013 om 02:27 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jannick97 Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben van plan om apple tv 3 te kopen maar die is blijkbaar niet te jailbreaken jammer genoeg.
Ik beschik ook over een niet gejailbreakte ipad en mijn vraag is of het een goed idee is om xbmc met een gejailbreakte ipad via airplay af te spelen op mijn apple tv 3 ??
Zal zeker een goed idee zijn. Ik heb wel de ervaring dat mijn iPad ontzettend warm wordt tijdens het airplayen. Dit gebeurt niet bij mijn iPhone.

Ik heb dan wel een iPad 3, wat ook de retina scherm moet aansturen terwijl jij een iPad 2 hebt. Ik denk dat je iPad 2 het veel beter zal doen dan die van mij. Probeer het eens!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.