Apple TV 4 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde onlangs van iemand het gerucht dat in februari de Apple TV 4 zou uitkomen (nadat eerdere geruchten al over oktober of november vorig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 4
Ik hoorde onlangs van iemand het gerucht dat in februari de Apple TV 4 zou uitkomen (nadat eerdere geruchten al over oktober of november vorig jaar spraken).
Ik kwam naar dit forum om informatie te vinden over de laatste nieuwtjes of geruchten over de nieuwe Apple TV, maar er is volgens mij nog geen draadje over. Vandaar dat ik deze start... Wie heeft er nog nieuws? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoals altijd bij Apple, is dit niet met zekerheid te zeggen totdat de nieuwe producten zijn gepresenteerd. Tot op heden is er nog niets bekend over een Apple TV 4.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|