XBMC heeft alleen maar broken Add ons discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn XBMC op mijn Apple tv 2 geeft alleen nog maar broken add ons aan en de add on opnieuw installeren helpt niet. Er staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC heeft alleen maar broken Add ons
Mijn XBMC op mijn Apple tv 2 geeft alleen nog maar broken add ons aan en de add on opnieuw installeren helpt niet. Er staan heel veel add ons als enabled maar als je die dan opent zijn ze leeg. Verwijderen gaat dus ook niet. Dit is van de ene op de andere dag gebeurt. Ook de XBMC Maintenance Hub is broken en werkt dus niet meer. Wie kan mij helpen om mijn XBMC weer draaiende te krijgen want ik heb geen idee wat ik nu nog kan proberen.
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Updateje doen?
|
Labels |
add ons, apple tv 2, xbmc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Add ons | wimada | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 29-08-13 18:20 |
Wat voor functies bieden de add-ons? | synalic | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 01-03-12 17:13 |
Beste Add-Ons XBMC | Sjarrl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 20-02-12 22:49 |
|
|