//

Atv3 en Ipad3 AirPlay verdwijnt

Atv3 en Ipad3 AirPlay verdwijnt discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds 3 weken bezitter van de atv3. Echter ik heb grote problemen met AirPlay. Na de installatie werkte alles prima via mijn Ipad3. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-12-14, 11:34
Jahike Jahike is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 3
Angry Atv3 en Ipad3 AirPlay verdwijnt

Ik ben sinds 3 weken bezitter van de atv3. Echter ik heb grote problemen met AirPlay. Na de installatie werkte alles prima via mijn Ipad3. Ik kon streamen en het airplay symbool was zichtbaar op mijn IPad. Thuisdeling stond aan en de beide apparaten waren verbonden via mijn apple-id.

De volgende dag echter was het Airplay symbool van de IPad verdwenen. Ik heb alles geprobeerd maar afspelen via airplay lukte niet meer.

Daarom een paar dagen geleden de ATP opnieuw geïnstalleerd. Alle handelingen weer doorgevoerd en Viola, alles werkte weer. Het airplay symbool was terug op mijn IPad en ik kon alles weer doen zoals het hoorde.

Echter..... De volgende dag weer alles verdwenen

Is er iemand die dit herkend. Het zou toch van de zotte zijn dat ik iedere dag de atv opnieuw moet installeren om hem te laten werken zoals het moet?

Graag jullie tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-14, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jahike Bekijk bericht
Is er iemand die dit herkend.
Yep. Hoogstwaarschijnlijk een router die het moeilijk heeft met het Bonjour (aka mDNS aka Multicast) protocol.
  #3  
Oud 21-12-14, 11:54
Jahike Jahike is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep. Hoogstwaarschijnlijk een router die het moeilijk heeft met het Bonjour (aka mDNS aka Multicast) protocol.
Heb je ook een oplossing Timosha?
  #4  
Oud 21-12-14, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet welke router je gebruikt. Het is bekend dat sommige modem/routers van Telenet, Ziggo en KPN moeilijkheden hebben met het Bonjour protocol. Kijk eens in de instellingen van de router of je daar iets kan instellen voor Bonjour/Multicast/ZeroConfig.

Je kan ook de zoekfunctie van het forum gebruiken. Dit probleem is al vaker besproken op dit forum.
  #5  
Oud 21-12-14, 13:43
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Werk je bekabeld of draadloos met de Atv3 naar de router?
  #6  
Oud 21-12-14, 15:43
Jahike Jahike is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik werk draadloos. Heb een Ziggo modem (ubee) en een Sweex LW310 router.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertiteling airplay atv3 YousF Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 26-02-14 17:01
synologic -> airplay -> ATV3 Diggler Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 11-01-14 10:01
ATV3 Airplay mirroring; DTS geluid cipirello Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 15-08-12 11:31
ATV3 icm AirPlay Island Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 15-08-12 08:06
atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready Graf Zum Kotzen Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 16-07-12 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.