iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Apple TV speelt alleen geluid af van popcorn time (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/161398-apple-tv-speelt-alleen-geluid-popcorn-time.html)

iMarkee 30-12-14 00:19

Apple TV speelt alleen geluid af van popcorn time
 
Hallo,

Vandaag heb ik een Apple TV gekocht. Alles werkt gewoon fijn behalve de popcorn time app. Ik stream mijn film vanaf mijn iPad air (met jailbreak).

Ik kan we de film en geluid op mijn tv krijgen, door middel van screen mirroring, maar dat is door de verhoudingen niet volledig.

In popcorn time staat bij het afspelen van de film wel het AirPlay symbool, maar als ik hieronder mijn Apple TV kies, word alleen het geluid op de TV afgespeeld en niet de film.

Ik heb gezocht naar een forum met iemand die hetzelfde probleem heeft, maar kon niks vinden. Kan iemand mij helpen?

Ik had eerst MovieBox, maar dan had ik film en geluid op de TV maar de ondertiteling op de iPad. Steeds ontbreekt er dus iets, :(.

Alvast bedankt!

Roadtrain 02-01-15 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMarkee (Bericht 988517)
Hallo,

Vandaag heb ik een Apple TV gekocht. Alles werkt gewoon fijn behalve de popcorn time app. Ik stream mijn film vanaf mijn iPad air (met jailbreak).

Ik kan we de film en geluid op mijn tv krijgen, door middel van screen mirroring, maar dat is door de verhoudingen niet volledig.

In popcorn time staat bij het afspelen van de film wel het AirPlay symbool, maar als ik hieronder mijn Apple TV kies, word alleen het geluid op de TV afgespeeld en niet de film.

Ik heb gezocht naar een forum met iemand die hetzelfde probleem heeft, maar kon niks vinden. Kan iemand mij helpen?

Ik had eerst MovieBox, maar dan had ik film en geluid op de TV maar de ondertiteling op de iPad. Steeds ontbreekt er dus iets, :(.

Alvast bedankt!

Nou in ieder geval heb je iemand gevonden met hetzelfde probleem
Ook met moviebox, wel beeld/geluid maar de ondertitels blijven op de iPad.
En met popcorntime dus wel geluid maar geen beeld/ ondertiteling.......

daniel20 03-01-15 15:24

Beetje offtopic, maar welke repo voor popcorntime hebben jullie gebruikt?
De mijne blijft namelijk hangen nadat ik een film heb gekozen.

Het enige wat ik kan bedenken is opnieuw de update installeren of eventueel downgraden.

Roadtrain 03-01-15 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daniel20 (Bericht 988848)
Beetje offtopic, maar welke repo voor popcorntime hebben jullie gebruikt?
De mijne blijft namelijk hangen nadat ik een film heb gekozen.

Het enige wat ik kan bedenken is opnieuw de update installeren of eventueel downgraden.

Pgyer.com/popcorn

daniel20 03-01-15 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roadtrain (Bericht 988851)
Pgyer.com/popcorn

Repo niet gevonden op ipad air

Roadtrain 03-01-15 21:58

Het is geen repo
Je kan daar popcorntime installeren zonder jailbreak.
Popcorn Time

daniel20 03-01-15 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roadtrain (Bericht 988888)
Het is geen repo
Je kan daar popcorntime installeren zonder jailbreak.
Popcorn Time

Mja heb een jb device en daarop installeerd hij hem niet helaas.
Dan zal ik maar (helaas) bij moviebox moeten blijven.

Roadtrain 10-01-15 09:24

Niemand verder met dit probleem of heeft een oplossing?

Iotnamamma 09-02-15 15:28

[IMG][/IMG]ik had hetzelfde probleem met Kodi/xbmc. ik heb nu mijn ipad via airplay op sync hele scherm gezet, even naar onder scrollen. Zit nog een schuif instelling onder de airplay, dan heb je je hele beeld via de tv. Snap je?
hier staat een afbeelding: http://www.androidminicomputer.nl/ni...play-weergave/

Roadtrain 10-02-15 19:11

Ja dat kunstje heb ik ook al gedaan maar dat is niet de bedoeling........

In principe moet het zonder dit soort foefjes werken.

pennydehaan 26-03-15 01:03

Met moviebox krijg je de ondertiteling wel mee als je airplay selecteert in controlcentre en mirroring aanzet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.