Apple TV speelt alleen geluid af van popcorn time discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag heb ik een Apple TV gekocht. Alles werkt gewoon fijn behalve de popcorn time app. Ik stream mijn film vanaf mijn iPad air ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple TV speelt alleen geluid af van popcorn time
Hallo,
Vandaag heb ik een Apple TV gekocht. Alles werkt gewoon fijn behalve de popcorn time app. Ik stream mijn film vanaf mijn iPad air (met jailbreak). Ik kan we de film en geluid op mijn tv krijgen, door middel van screen mirroring, maar dat is door de verhoudingen niet volledig. In popcorn time staat bij het afspelen van de film wel het AirPlay symbool, maar als ik hieronder mijn Apple TV kies, word alleen het geluid op de TV afgespeeld en niet de film. Ik heb gezocht naar een forum met iemand die hetzelfde probleem heeft, maar kon niks vinden. Kan iemand mij helpen? Ik had eerst MovieBox, maar dan had ik film en geluid op de TV maar de ondertiteling op de iPad. Steeds ontbreekt er dus iets, . Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook met moviebox, wel beeld/geluid maar de ondertitels blijven op de iPad. En met popcorntime dus wel geluid maar geen beeld/ ondertiteling....... |
|
|||
|
|||
Beetje offtopic, maar welke repo voor popcorntime hebben jullie gebruikt?
De mijne blijft namelijk hangen nadat ik een film heb gekozen. Het enige wat ik kan bedenken is opnieuw de update installeren of eventueel downgraden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zal ik maar (helaas) bij moviebox moeten blijven. |
|
|||
|
|||
Niemand verder met dit probleem of heeft een oplossing?
|
|
|||
|
|||
[IMG][/IMG]ik had hetzelfde probleem met Kodi/xbmc. ik heb nu mijn ipad via airplay op sync hele scherm gezet, even naar onder scrollen. Zit nog een schuif instelling onder de airplay, dan heb je je hele beeld via de tv. Snap je?
hier staat een afbeelding: http://www.androidminicomputer.nl/ni...play-weergave/ |
|
|||
|
|||
Ja dat kunstje heb ik ook al gedaan maar dat is niet de bedoeling........
In principe moet het zonder dit soort foefjes werken. |
|
|||
|
|||
Met moviebox krijg je de ondertiteling wel mee als je airplay selecteert in controlcentre en mirroring aanzet
|
Labels |
apple tv, geen beeld, ipad, popcorn time, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Popcorn time ipad air (jailbreak) | daniel20 | iPad Apps | 8 | 29-12-14 21:37 |
Popcorn Time op ATV2(kan het nu wel of niet) | GoReTeX | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 17 | 29-12-14 15:02 |
Muziek: Sound sticks icm spotify geluid weg maar speelt volgens Apple wel af? | Lwe | Muziek, foto & video | 0 | 08-03-13 23:06 |
Splashtop speelt geluid van Computer niet af | Beek23 | iPad Apps | 0 | 19-05-12 18:25 |
|
|