//

Sound sticks icm spotify geluid weg maar speelt volgens Apple wel af?

Sound sticks icm spotify geluid weg maar speelt volgens Apple wel af? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een iPhone en iPad met spotify premium. Onlangs heb ik de boxen van Harman Kardon soundsticks gekocht, om muziek af te spelen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-13, 22:06
Lwe Lwe is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard Sound sticks icm spotify geluid weg maar speelt volgens Apple wel af?

Goedendag,

Ik heb een iPhone en iPad met spotify premium. Onlangs heb ik de boxen van Harman Kardon soundsticks gekocht, om muziek af te spelen. Dit ging goed, installatie is makkelijk, maar om een of andere gekke reden hoor ik soms geen geluid meer door m'n boxen (speel geluid af via Bluetooth)... Als ik in m'n scherm kijk lopen de nummers wel degelijk door en ook brandt de Bluetooth ontvanger van de boxen. Toch hoor ik niets, totdat ik Bluetooth uitzet van m'n telefoon of ipad en weer opnieuw verbinding maak. Ik snap er niets van! Ik heb de set teruggebracht omdat ik dacht dat het daaraan lag, maar nu heb ik 2 dagen een nieuwe set en hetzelfde probleem wederom! Iemand enig idee? Alvast 1000x dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geen geluid, soundsticks, spotify



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 14:51
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... dell-eter iPhone algemeen 10 11-08-10 10:50
Wel Jailbroken maar volgens alle programma's niet spysical Jailbreak 3 13-05-10 21:43
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! elfredovich iTunes 1 01-04-08 14:20
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs truckdiver Archief 2 05-03-08 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.