Wel Jailbroken maar volgens alle programma's niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn toestel voor de verandering maar weer eens ge-jailbreak-ed, dit mbv Spirit. Ik heb al MacMan en iFile geinstalleerd en deze werken ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wel Jailbroken maar volgens alle programma's niet
Ik heb mijn toestel voor de verandering maar weer eens ge-jailbreak-ed, dit mbv Spirit.
Ik heb al MacMan en iFile geinstalleerd en deze werken ook gewoon. Maar als ik mijn iPhone met DiskAid of iPhone Explorer wil benaderen naar "/" dan zeggen beiden programma's dat ik het apparaat eerst moet jailbreaken? Kan iemand me misschien een handje helpen? Groetjes, Spysical PS, profiel wordt al aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
cydia openen en dan zoeken naar afc2add en installeren wedden dat je er dan wel in kan via ifunbox of iphone explorer .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier mag een slotje op |
|
||||
|
||||
Mooi om te horen dat het is gelukt.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma's installeren wel maar dan gaat het mis | Legalize | iPhone Apps | 2 | 05-02-10 11:48 |
Programma volgens de App Store niet gekocht | S¡mon | iPhone Apps | 12 | 12-12-09 23:51 |
Windows: Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel | raweimer | iTunes | 8 | 07-05-08 21:26 |
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! | elfredovich | iTunes | 1 | 01-04-08 15:20 |
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs | truckdiver | Archief | 2 | 05-03-08 10:38 |
|
|