//

muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone

muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem wat zich in een keer voor doet. Ik zet eens in de zoveel tijd mijn nieuwe muziek op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-09, 12:16
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone

Hallo,

Ik zit met een probleem wat zich in een keer voor doet. Ik zet eens in de zoveel tijd mijn nieuwe muziek op mijn telefoon. Maar gister wou ik een paar nieuwe songs erop zetten maar dat lukt wel maar ze kunnen niet afgespeelt worden, er staat dan een ! (uitroepteken) voor. Terwijl iTunes ze zelf wel gewoon afspeelt. Andere muziek speelt zich wel gewoon af. Het gaat hier om 4 liedjes die ik gister en eergister heb gedownload, 3 daarvan doen het niet, 1 daarvan doet het gewoon.

Wat kan hier het probleem van zijn?

Groeten,
Stephan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-09, 14:14
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Niet toevallig nadat je ze in iTunes hebt gezet, ze verplaatst of een andere naam gegeven?
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 13-12-09, 14:43
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard

Nee ze staan gewoon in mijn muziek map, waar ook die andere liedjes staan.
  #4  
Oud 17-10-11, 19:44
hvhout hvhout is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Bij mij betekende het dat de muziek geen mp3 extensie had maar alleen geschikt was voor quicktime. Als op het nummer gaat staan en met je rechtermuis aanklikt, is er een optie: mp3 aanmaken.
  #5  
Oud 18-10-11, 15:51
mikevi mikevi is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hetzelfde voor,niet toevallig na de de update naar 10.5 .
Wat ik al gevnden heb is dat afspeellijsten die via de store hebt gekocht wel werken op de iphone. Deze zie je ook staan in je afspeellijst van de iphone. Muziek die ik via een andere weg in mijn itunes afspeellijst heb staan, staan volgens mij wel op de iphone maar niet zichtbaar in de afspeellijst noch bij nummers. Alle muziek staat in mp3.Nieuwe manier om je te verplichten via de store nieuwe muziek aan te schaffen?
Voor de de update ging dit zonder probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Backup iphone wel op computer maar niet in itunes Sprintking iTunes 0 26-02-11 13:56
Foto's wel herkend in itunes, maar niet op Iphone Wouterneo iTunes 2 04-08-10 14:09
Muziek: iTunes speelt muziek iPhone niet af sellinglennon Muziek, foto & video 3 11-01-10 10:43
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes lucvanmolken iPhone Apps 11 29-07-09 02:14
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:51.