Backup iphone wel op computer maar niet in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Onlangs heb ik een jailbroken iphone 3gs van 3.1.3 geüpdatet naar 4.2.1. Gewoon via bijwerken in itunes. Wel was de iphone oorspronkelijk met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup iphone wel op computer maar niet in itunes
Beste lezer,
Onlangs heb ik een jailbroken iphone 3gs van 3.1.3 geüpdatet naar 4.2.1. Gewoon via bijwerken in itunes. Wel was de iphone oorspronkelijk met een andere itunes gesynchroniseerd. Uiteraard is er automatisch een backup gemaakt die overigens erg lang duurde. Nu is de iphone geüpdate naar 4.2.1. maar ben ik verder alles kwijt (hij heeft zichzelf automatisch helemaal hersteld naar de fabriekinstellingen. In itunes probeert hij zichzelf te herstellen echter er volgt steeds een foutmelding. Wanneer ik met de rechtermuisknop op de iphone druk en ik selecteer terugzetten vanaf reservekopie staat de juiste reservekopie er niet tussen (wel die van mijn eigen iphone en ipod). Wel kan ik deze reservekopie terugvinden in mijn computer. Hoe krijg ik deze reservekopie terug in itunes? De apps vind ik niet het belangrijkst maar al m'n contacten wel! Ik hoop op een echte kenner die mij hiermee kan helpen!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. | eyes | iTunes | 1 | 29-07-13 20:41 |
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone | sth313 | iTunes | 4 | 18-10-11 15:51 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes | lucvanmolken | iPhone Apps | 11 | 29-07-09 02:14 |
Computer herkent iphone wel maar kan niks doen. | IphoneHL | Archief | 5 | 10-05-09 13:50 |
|
|