//

De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!!

De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een probleem op een probleem. Het is ontstaan dat de bluetooth niet meer werkte (kon geen apparaten meer zien, was wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-10, 15:05
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!!

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem op een probleem.
Het is ontstaan dat de bluetooth niet meer werkte (kon geen apparaten meer zien, was wel noodzakelijk voor me bluetooth headset maarja)
dus ik dacht ik wacht wel op de 4.0 versie misschien is dan alles opgelost, nu 1 maand verder heb ik ook geen Wi-Fi (-adres) meer.
En dat begint nu wel erg vervelend te worden
(3G werkt nog wel en Data IP adres heb ik daar wel staan)

Dus ik dacht laat ik even een backup draaien en ik installeer hem dan "even" helemaal opnieuw.

Nu kom ik erachter dat hij wel overal in oplaad, maar hij word niet meer herkend door de computer of multimedia set ofiets dergelijks.

Ik durf hem niet uit te zetten omdat ik bang ben dat hij niet meer aan gaat, want ik moet zoiezo de JB weer uitvoeren, maar dat kan niet als de computer hem niet meer ziet !!!

Weet iemand de goude tip ?

Alvast bedankt voor het meedenken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-10, 15:29
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dock-connector schoonmaken als die vuil is.
  #3  
Oud 03-06-10, 15:58
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Dan heb je het over de onderkant van de Iphone of echt de dock ?

want ik werk alleen met de usb stekkers (in me auto, de computer enzo) maar ter controle ook even in een Bose dock thuis gestopt en hier geen verandering

maar ik heb een paar x flink achterin geblazen van de iphone maar nogsteeds alleen opladen maar geen connectie

Wel itunes opnieuw geinstalleerd en op andere computers, multimedia in auto enzo geprobeerd maar alles zonder resultaat,

Ipod ook JB die werkt integendeel perfect overal, dus er is iets mis met de iphone
  #4  
Oud 03-06-10, 16:16
Mitsj Mitsj is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik had gisteren dat me iPod Touch opeens niet meer herkend werd door me computer.

Toen heb ik met Wi-Fi-sync (cydia app) geprobeerd, toen werd hij wel herkend.

Toen wilde ik hem toch maar herstellen, maar daar bleef hij steeds op het einde vasthangen en ging hij vervolgens in recovery mode (geloof dat het zo heette)

Op mijn laptop lukte het herstellen maar niet, toen heb ik op een andere PC proberen te herstellen, en dat lukte meteen.

Je kan het natuurlijk eens proberen, via Wi-Fi-sync proberen te herstellen.

Je kan wi-fi sync natuurlijk ook ff gratis downloaden om het te proberen, in het filmpje staat een bron die je bij cydia moet invoeren: YouTube - Wi-Fi Sync Free Cydia App Tweak iphone ipad ipod touch
  #5  
Oud 03-06-10, 16:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door druppers Bekijk bericht
Dan heb je het over de onderkant van de Iphone of echt de dock ?

want ik werk alleen met de usb stekkers (in me auto, de computer enzo) maar ter controle ook even in een Bose dock thuis gestopt en hier geen verandering

maar ik heb een paar x flink achterin geblazen van de iphone maar nogsteeds alleen opladen maar geen connectie

Wel itunes opnieuw geinstalleerd en op andere computers, multimedia in auto enzo geprobeerd maar alles zonder resultaat,

Ipod ook JB die werkt integendeel perfect overal, dus er is iets mis met de iphone
Dan heb ik het over de iPhone. Neemt niet weg dat het probleem natuurlijk in je USB-kabel kan zitten.
  #6  
Oud 03-06-10, 16:34
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsj Bekijk bericht
Ik had gisteren dat me iPod Touch opeens niet meer herkend werd door me computer.

Toen heb ik met Wi-Fi-sync (cydia app) geprobeerd, toen werd hij wel herkend.

Toen wilde ik hem toch maar herstellen, maar daar bleef hij steeds op het einde vasthangen en ging hij vervolgens in recovery mode (geloof dat het zo heette)

Op mijn laptop lukte het herstellen maar niet, toen heb ik op een andere PC proberen te herstellen, en dat lukte meteen.

Je kan het natuurlijk eens proberen, via Wi-Fi-sync proberen te herstellen.

Je kan wi-fi sync natuurlijk ook ff gratis downloaden om het te proberen, in het filmpje staat een bron die je bij cydia moet invoeren: YouTube - Wi-Fi Sync Free Cydia App Tweak iphone ipad ipod touch

Thanks voor de tip !
het probleem is dat hij het op 3 verschillende computers, 2 autoradios, 1 Bose ipod(iphone) dock het niet werkt, dus ben bang op een andere computer ook niet.

Het probleem bij Wi-Fi sync (die heb ik gedownload voor dezelfde reden die jij noemt) is dat ik geen Wi-Fi verbinding heb, dus kom daar ook niet in

kijk ik kan wel gewoon proberen om hem een hard reset te geven, maar er bestaat een grote kans dat hij geen connectie maakt met de computer (omdat hij dat nu ook niet doet)

en dan zit ik met een iphone die het helemaal niet meer doet
  #7  
Oud 03-06-10, 16:35
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Dan heb ik het over de iPhone. Neemt niet weg dat het probleem natuurlijk in je USB-kabel kan zitten.

nee klopt idd, maar ik heb ook 3 verschillende stekkers voor opladen/synchroniseren

en alle werken niet, helaas
  #8  
Oud 04-06-10, 16:09
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

De dock grondig schoonmaken mag ook niet baten helaas

Ik heb hem toch wel gewoon een hard reset gegeven, dit ging gelukkig goed, ik kon gewoon de JB weer uitvoeren, of herstellen als ik dat wou.

Maar hij word nog niet herkent in itunes (Wi-Fi werkt ook weer gelukkig) dus ga thuis met Wi-Fi-sync proberen

en anders opsturen naar T-mobile, voor me bluetooth en connect probleem (maar dan moet ik alles wissen en/of backuppen)

ps (misplaatste vraag), weet iemand of T-mobile de laatste Firmware update erop doet als hij voor reparatie word gebracht (3.1.3)
  #9  
Oud 04-06-10, 16:42
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door druppers Bekijk bericht
ps (misplaatste vraag), weet iemand of T-mobile de laatste Firmware update erop doet als hij voor reparatie word gebracht (3.1.3)
Onherroepelijk... bij mij ook gebeurd bij de laatste keer dat ik hem heb laten fixen..
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #10  
Oud 04-06-10, 17:13
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Onherroepelijk... bij mij ook gebeurd bij de laatste keer dat ik hem heb laten fixen..
thx,
afgezien dat het gewoon shit is je phone kwijt te zijn (voor je gevoel een half jaar)
en dan nog eens niet meer van de gemakken van JB kunnen worden voorzien is helemaal het toppunt

Het is opgelost:

Ik heb hem proberen te herstellen hier bleeft hij op hangen, de oude JB uitvoeren ging ook niet meer.
Dus ik had een probleem dacht ik, toen ging ik even langs een Apple store en even aan een MAC gehangen, en hier deed hij het wel, Bluetooth Wi-Fi alles doet het weer !!!!!!!!

Helemaal top

wat hebben we hiervan geleerd, Apple probeert gewoon Mac-books aan te smeren

Laatst gewijzigd door druppers; 07-06-10 om 15:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. GTFO Jailbreak 0 20-02-11 13:40
Foto's wel herkend in itunes, maar niet op Iphone Wouterneo iTunes 2 04-08-10 14:09
Iphone word niet herkend door windows 7 blond iPhone algemeen 6 04-03-10 22:23
Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter. jadatmag Archief 2 24-01-10 21:06
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? benquick Archief 37 28-12-07 15:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.