Apple Tv 2 kan niet downloaden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Apple TV 2 geeft aan, als ik hem aanzet, dat hij niet kan downloaden. Ik kan er dan verder niets mee, want kan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Tv 2 kan niet downloaden
Mijn Apple TV 2 geeft aan, als ik hem aanzet, dat hij niet kan downloaden. Ik kan er dan verder niets mee, want kan ook niet naar menu. Het probleem lijkt zich te hebben voorgedaan sinds ik Yosimity heb geïnstalleerd op de I Mac.......
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat wil die Apple TV 2 dan downloaden? Heeft die Apple TV 2 een jailbreak? Ik zie niet direct een verband met OS X Yosemite.
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat ik niet nauwkeurig ben geweest:
er staat Apple tv kan update niet downloaden. probeer het later opnieuw, met daaronder een balk: OK Dit verschijnt meteen in beeld als k de ATV aanzet. Als ik op OK enter, krijg ik de mededeling weer. Ik kan verder nergens " heen". |
|
||||
|
||||
https://support.apple.com/nl-nl/HT201836
Als je dit uitvoert zou je het probleem niet meer moeten hebben. Ik heb het ook wel eens gehad, en de pagina hierboven heeft me de oplossing gegeven.
|
|||
|
|||
Hoe eenvoudig kan het zijn........
dank Daniel en timosha voor de moeite die jullie genomen hebben. Ik zal deze onthouden, was er zelf ook al op gekomen en heb de stekker er even uitgehaald. Nu reageert de boel tenminste weer! Ellen |
Labels |
atv2, downloaden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: depersistWi-Fi kan niet downloaden of werkt niet op ios5 | NoWayOut | Jailbreak | 3 | 29-12-11 22:46 |
kan je ook source code van apple developer downloaden op windows | kobus12 | iPhone algemeen | 4 | 17-11-11 18:23 |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
Apple ID in iTunes will niet werken, kan geen apps downloaden | odp | iPhone Apps | 10 | 14-10-09 21:05 |
Windows: Kan niet downloaden | smoothdevil | iTunes | 1 | 02-12-08 20:37 |
|
|