Atv 2 Kodi reboot discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb kodi geïnstalleerd op mijn atv2, Iedere keer reboot m'n atv de ene keer sneller dan de andere keer. Heeft iemand ook dat probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Atv 2 Kodi reboot
Ik heb kodi geïnstalleerd op mijn atv2, Iedere keer reboot m'n atv de ene keer sneller dan de andere keer. Heeft iemand ook dat probleem en weet iemand de oplossing hiervoor.
Alvast dank! Gr Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor de rest draait Kodi prima. |
|
|||
|
|||
Dat komt erg vaak voor bij mj soms wel 3 keer in 10min. Erg irritant, kom er ook niet achter wat het nu kan zijn😁
|
|
||||
|
||||
Schijnt iets te zijn met het geheugen (RAM). Is op de ATV2 wel heel erg weinig.
Heb hier een soortgelijk systeem die 2GB aan RAM heeft, en werkt veel beter dan mijn ATV2. De ATV2 gebruik ik dus ook niet meer met Kodi. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Atv 2 met Kodi. Hoe installeer ik Addons (stuk voor stuk, dus geen hub of repo) | bramscholte | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 06-01-15 17:54 |
ATV via externe hd | Alfaten | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 22-03-13 11:36 |
Radio 2 op je atv | hjsmets | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 30-12-11 11:47 |
Verbindingsprobleem atv | pedro1111 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 27-12-11 11:21 |
|
|