Airplay ziet ineens Apple Tv (2) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zonder voor mij duidelijke reden vindt Airplay een Apple Tv (2). Waar komt die 2 vandaan, als er maar 1 Apple Tv in huis is? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airplay ziet ineens Apple Tv (2)
Zonder voor mij duidelijke reden vindt Airplay een Apple Tv (2). Waar komt die 2 vandaan, als er maar 1 Apple Tv in huis is?
Het gebeurde tijdens het streamen van Netflix US vanaf mijn iPad. De iPad resette spontaan toen ik even een sanitaire stop bezigde. Bij terugkomst stond het inlogscherm klaar. Herstart van de Atv baat niet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had dat gisteravond ook opeens. Ik heb ook maar één Apple TV in huis, en de iPad liet ze allebei zien. Inmiddels is die 'tweede' Apple TV weer weg, dus ik denk dat als jij ook gewoon wacht dat hij weg is.
|
|||
|
|||
Nee, bij mij lijkt die Apple Tv (2) een blijvertje. Nou ja, zolang het werkt is het alleen mysterieus, maar geen probleem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is die knoop te ontwarren?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook, zit inmiddels op Apple tv (4). Ik kan inmiddels geen muziek meer streamen van af mijn Macbook pro. Vanaf de Apple tv ziet hij mijn muziekbibliotheek op mijn macbookpro wel, dus zo lukt het wel, maar nu moet ik steeds mijn tv aanzetten. Ik heb ook nog een iPad 1 op iOS 5 op het netwerk en een iPad 2 op iOS 7 op het netwerk. Ik heb een modem van KPN ( geen bridge instelling) een router van Apple AirPort timecapsule. Het lijkt te liggen aan de laatste Apple tv update, want sindsdien is het probleem. Iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het opgelost als je je iphone of ipad even opnieuw opstart.
|
|||
|
|||
Ik heb onder instellingen in de Atv het ding een andere naam gegeven, sindsdien geen problemen meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update 5.1.1. ineens (even) melding Apple ID is geblokkeerd | martwout | iPhone algemeen | 1 | 11-05-12 19:34 |
Itunes ziet apple tv niet | uncles | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 31-12-11 18:31 |
|
|