Apple TV aan te sluiten op (oude) Bose voor mooi geluid? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gister een Apple TV gekocht. Nou zou ik graag het geluid willen laten afspelen door mijn Bose installatie, die al flink oud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV aan te sluiten op (oude) Bose voor mooi geluid?
Hallo, ik heb gister een Apple TV gekocht. Nou zou ik graag het geluid willen laten afspelen door mijn Bose installatie, die al flink oud is. Hij heeft geen HDMI ingang en toslink-kabel ingang. Het is een model AV28 media center. Is er een methode dat ik hem wel kan aansluiten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn vele omzetters verkrijgbaar van toslink naar RCA.
Je kunt ook het signaal vanaf de Tv naar de versterker leiden. |
|
|||
|
|||
OK, bedankt. Zal ik gaan proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb aan m'n stereotoren een oude iPhone 4 hangen. (Op een dock, maar het kan ook gewoon met een speakersnoertje) Met de cydiatweak airfloat kan je de iPhone op de atv selecteren als airplay speaker.
|
|
|||
|
|||
Er kan geen speakersnoertje in de Apple TV, toch?
Ik heb een omvormer gekocht, plus snoertje naar de Bose maar het werkt niet... |
|
|||
|
|||
Dan gaat er iets niet goed.
Atv optisch uit naar Omvormer optisch in; omvormer analoog uit naar een analoge ingang op de Bose; Bose op die ingang zetten. Zou moeten werken. Welke omvormer heb je gekocht? |
|
|||
|
|||
De Bose AV28 heeft inderdaad een Digitaal Optische Ingang (TOSlink).
Dus een Toslink kabeltje zou voldoende moeten zijn. http://worldwide.bose.com/productsup...ux_digital.jpg |
Labels |
apple tv, bose, geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv 3 aan sluiten op een Harman Kardon | 19Rien50 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 14-11-12 23:00 |
Flipboard voor Apple: Handig/mooi Tweets volgen | DikkeWim | Desktop-applicaties | 0 | 28-10-10 00:32 |
|
|