updaten apple tv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn apple tv update ben ik dan ook mijn jailbreak kwijt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updaten apple tv2
als ik mijn apple tv update ben ik dan ook mijn jailbreak kwijt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, die jailbreak ben je na een update/herstel kwijt.
|
|
|||
|
|||
Hoi timosha, stomme vraag misschien, maar ik draai op 5.0.1 en die nieuwe flash black ziet hem niet. Kan ik nu nog naar 5.3 of gaat tie dan naar iets wat niet te jb'en is?
Ik update nooit iets als ik tevreden ben, maar ik vroeg het me af voor de atv2. alvast bedankt. edit, naar wat ik lees ga ik dan naar 6.2+ en via Seas0nPass naar 5.3, dus apple signed deze nog steeds? Laatst gewijzigd door mneerhout; 14-09-15 om 22:42. |
|
|||
|
|||
Ja 5.3 wordt om de één of andere reden nog steeds ondersteunt door Apple. Je kan dus nog steeds veilig jailbreaken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv2 | scooby9 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 28-02-15 14:30 |
apple tv2 | MIMTRAM | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-09-12 11:34 |
Apple TV: Apple no longer signing upgrade for Apple TV2 | vdbergen | Jailbreak | 6 | 22-06-12 11:30 |
apple tv2 | peetjan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 05-02-12 20:08 |
|
|