apple tv VS FW 4.2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ola!! Nu 4.2 uit is met de mogelijkheid van airplay vroeg ik me af of in hoeverre dit nu op de apple tv werkt!?!? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv VS FW 4.2
ola!!
Nu 4.2 uit is met de mogelijkheid van airplay vroeg ik me af of in hoeverre dit nu op de apple tv werkt!?!? En of ik wel helemaal begrijp wat Airplay inhoud! Na mijn weten is het nu mogelijk om muziek,films,fotos te streamen naar je apple tv via je mac/iphone/ipad waar 4.2 dan op draait. Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om programma's van 3e te kunnen streamen zoals streamtome, tv gemist etc. en what about safari pagina's ? Misschien zit ik er helemaal naast en daarom graag een advies van een apple tv bezitter.... gr garth
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
HD Films,videos foto's,muziek en YouTube streamen vanaf m'n iPad/iphone naar de Apple tv werkt bij mij perfect.
Uitzending gemist safari enz.. kan je niet streamen naar je Apple tv. toch voorloopig niet!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan iemand mij overtuigen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Al schijnt er wel een broadcom crystalhd insteekkaart te zijn, waardoor je voor €50,- met XBMC toch 1080p kan afspelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij herkent de iPad de Apple tv wel, maar er gebeurt niets op het tv scherm (zit op 4.0 met de apple tv) |
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Ervaringen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
vraagje: waar hebben jullie je apple tv gekocht?! Via Ebay? zo ja waar dan een betrouwbare verkoper (link?) of via andere weg....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel, in Oberhausen vorige week. Werkt prima met AirPlay. Met foto's, muziek en video's. Heb gisteren ook met eyetv geprobeerd en dat gaat alleen met geluid geen beelden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb de mijne via de Apple website in UK gekocht en laten doorsturen door Borderlinx.
Op een paar dagen heb je hem thuis. Ik draai nog steeds op 4.0 met jailbreak omwille van ATVflash. Gisteravond is de eerste beta uitgekomen en het werkt voortreffelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kunt 'm ook bij Amazon.co.uk bestellen. Verzenden is GRATIS!! Amazon Duitsland heeft de AppleTv ook in het assortiment alleen duurt het even voordat ie geleverd wordt, duurt bij mij al bijna 4 weken
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne ook in Duitsland gehaald.
Redcoon heeft hem ook, Apple TV MC572FD/A - Apple Streaming-Box | redcoon Nederland Inmiddels ook een software update uitgevoerd maar nu lees ik dat ATVFLASH niet werkt op 4.1 Kan ik de AppleTv downgraden? |
|
||||
|
||||
Heeft iemand hem al via Redcoon gekocht? Ik lees niets over levertijden op de site.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 5 december besteld bij conrad.nl las later dat ze pas vanaf 25 dec gingen uitleveren... dat is het inmiddels al geweest dus ik ga er maar is een mailtje uitgooien....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|