Apple TV mogelijkheden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Met AirVideo gaat het idd heel goed. Speelt jammer genoeg NIET alle bestanden af. Sommige films waar ondertiteling bijzit, speelt ie alleen af ZONDER ondertiteling. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met AirVideo gaat het idd heel goed. Speelt jammer genoeg NIET alle bestanden af. Sommige films waar ondertiteling bijzit, speelt ie alleen af ZONDER ondertiteling. (met XBMC weer wel). Alleen XBMC op de AppleTV2 crasht vaak vind ik. (krijg het ook niet goed ingesteld) PLEX krijg ik al helemaal niet aan de praat op de AppleTV2.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat zijn jullie ervaringen met ATV flash? (aTV Flash | FireCore)
Ik heb het geïnstalleerd maar met zowel de media player van firecore als met XBMC is video afspelen haperend en crasht regelmatig. (ongeacht divx of mkv HD oid) Airvideo kwaliteit is wat mij betreft ver onder de maat maar het kan er ook aan liggen dat ik niet zo'n snelle laptop heb. zou dit het probleem ook bij XBMC kunnen zijn? |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook. Zonde van de $19,50. Even slikken en weer door gaan...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie de nieuwste nightly van XBMC wel?
In deze thread staat alles uitgelegd [AppleTV2/iOS] Unofficial semi-nightly build FAQ/info/issues - XBMC Community Forum XBMC werkt echt subliem op de ATV2 vind ik (dan bedoel ik bekabeld en alleen 720p of 1080p mkv's) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
I'll keep my simple installed app
|
|
|||
|
|||
Sinds gisteren ook een Atv2, Gejailbreaked met seas0npass en XBMC (nightly) installed. Nas source gekoppeld naar een mapje met maar liefst 5 mp3 bestanden.
Alles gaat goed, bestanden ziet XBMC, druk op play en XBMC slaat compleet vast... het enige wat nog kan is via putty killall AppleTV Snap er helemaal niks meer van... tot vannacht 3 uur bezig geweest om het op te lossen en kom er gewoon niet uit.. Ligt het aan de NAS? (Lacie Networkspace 2 1TB) ATV2 is trouwens bekabeld in het netwerk. Lacie benaderen en afspelen vanaf pc gaat prima. Zit er sterk aan te denken om goedkope pc met ruime opslag en itunes neer te zetten en dan maar op de officiële manier atv2 gebruiken. mochten jullie tips hebben of een config die zeker werkt? let me know. Kom je uit de buurt van Enschede? kom dan zeker buurten en een bakkie doen
|
||||
|
||||
Ik heb geen ervaring met JB van Apple TV2, kan alleen maar zeggen dat Airplay vanaf iPad of iPhone, of vanuit iTunes op PC of Mac prima werkt.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg de koppeling wel... maar XBMC freezed bij mij en heb geen flauw idee waardoor. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij AUB helpen? Het lukt mijnamelijk niet om mijn aptv2 te jailbreaken.. Ben er al uren mee bezig!!
OS 4.3 (8F305) Aptv-software 4.2.2 (2203) HEEEEELP....!! Alvast bedank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Step by Step manual to install XBMC to Newest 4.2.2(2203) - XBMC Community Forum Na installatie hoop ik dat je XBMC aan de praat krijgt, bij mij start alles op en zelfs een share op mijn computers vind XBMC... op het moment dat je een bestand wil afspelen freezed XBMC en dan kan ik in Putty killall AppleTV invoeren voor de tigduizendste keer ... zucht |
|
|||
|
|||
Ja dat is t m nou juis.. Ik heb dat stap voor stap gedaan.. SeasonPass.. Maar ik krijg m maar niet gejailbreaked.. Als ik mijn apple tv aansluit op mn tv dan is het gewoon standaard en niks veranderd
|
|
|||
|
|||
Vertel een in je eigen woorden wat je nu exact hebt gedaan, stap voor stap, inc vermelding welke versie ios.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op youtube een filmpje gekeken hoe je seasonpass moet installeren en ik heb het precies zo gedaan stap voor stap.. eerst de nieuwste versie itunes gedownload en daarna mijn apple tv geinstalleerd.. bij info van de apple tv staat; OS 4.3 (8F305),
Aptv-software 4.2.2 (2203). Snowbreeze geprobeerd, alles in orde volgens de installatie en zodra ik de apple tv aansluit is t niet gejailbreaked |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dat je nog steeds onvoldoende uitleg wat je nu precies hebt gedaan. Want als je Season hebt gebruikt dan maakt hij een Custom ios aan, deze moet je vanuit jouw itunes installeren, alvorens de atv2 in DFU mode te hebben gezet. Maar nogmaals vertel het nu een stap voor stap en niet met grote sprongen, want ergens doe je iets verkeerd. |
|
|||
|
|||
Het is me gelukt hoor!!! Zucht.. Nu eens even kijken welke programma's ik erop moet gooien.. Weet jij misschien ook welke programma dat is om gelijk films te kijken vanaf je appletv dus niet via je laptop maar gelijk vanuit aptv te streamen?
|
|
|||
|
|||
Ik zie alle reacties gaan over gedownloade films. Heeft iemand ook ervaring met "gewone" dvd's? Ik wil nl ook dvd's afspelen in mij. iMac en dan streaken via Apple tv naar de televisie. Is dat mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry kon het ff niet laten , ik volg dees topic pasief om info op te doen ik koop me verry soon ook een atv kan die xmb dan ook via een timecapsule men filmpies afspelen ? \0/ |
|
||||
|
||||
@quincyv het zou natuurlijk nog steeds wel handig zijn, als je stap voor stap verteld wat je nou precies gedaan hebt, zo zou je ook anderen kunnen helpen
|
|||
|
|||
Hi AppleTV2 bezitter, wat is NU mogelijk?
Beste AppleTV2 bezitter,
Kun je helpen met 'Wat is er NU standaard mogelijk?'. Ik wil liever geen Jailbreaks. Ik heb een Ipad 1, een MBP (model MacBookPro6,2 Core i5, 2,4GHz), een Philips HD TV en een Bose 1-2-3 systeem (een ouwetje, dus zonder hdmi aansluiting). Ik wil graag: - Itunes op mijn Bose 123 systeem, - Alles van mijn MBP scherm op mijn TV kunnen zien, - You Tube filmpjes op mijn TV zien (via Ipad of MBP), - Uitzending Gemist (vanaf mijn IPad 1 en/of vanaf mijn MBP) op mijn TV zien, - geen kabels vanaf mijn MBP en Ipad1. Ik heb nu een kabel vanaf mijn Mac Book Pro (mini display) naar mijn TV (hdmi) en kan nu ook (bijna alles van) bovenstaande maaar..... - mijn TV moet aan om muziek te horen via mijn Bose 1-2-3 - geen mogelijkheden vanaf mijn Ipad 1, - ik hoop geen kabel meer nodig te hebben tussen mijn MBP (airplay, toch?) - Ik heb een reden om zo'n mooi TV2 apparaatje te kopen Ik gebruik de MBP als media center (en video recorder via EyeTV one, werkt fantastisch) en wil zo min mogelijk kabels vanaf de MBP. (of moet ik de Apple TV2 vergeten en maar overgaan naar de nieuwe Apple Mini en dus geen kabel nodig tussen Ipad1 en Apple mini via airplay?) Ik ben benieuwd, groet, Msim |
Labels |
apple tv, appletv2, eyetv one, mac book, mini |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: mogelijkheden? | borisbaco | Unlock | 0 | 26-02-10 19:48 |
iPhone: Downgrade mogelijkheden | Momentum | Jailbreak | 15 | 11-02-09 16:34 |
Vraagje over mogelijkheden | daaf | Overige providers Nederland | 0 | 24-09-07 18:46 |
|
|