Films op apple tv zetten discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een simpele manier om films te kijken op je Apple TV? Gaat natuurlijk niet om mijn eigen filmpjes of die van You Tube. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films op apple tv zetten
Is er een simpele manier om films te kijken op je Apple TV? Gaat natuurlijk niet om mijn eigen filmpjes of die van You Tube. Tweede vraag is kan ik andere TV zenders bekijken op mijn Apple TV en hoe? O, ja ik ben geen techneut dus graag een antwoord in Jip en Janneke taal. Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
TV kijken is niet mogelijk ben ik bang. En momenteel is er geen andere, simpele, manier waarop je films kunt kijken.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 30-05-11 om 12:47. |
|
||||
|
||||
US account aanmaken en dan kan je wel films huren.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Je zal een US ip nodig hebben ,dus een proxy of een vpn (via een 2de router).
Films kijken op je Apple tv kan ook als je hem jailbreakt. Zo kan je een NAS in je netwerk plaatsen (of een gedeelde map op je pc) en die benaderen via je eigen netwerk. |
|
||||
|
||||
XBMC voor films te streamen vanaf je desktop.
|
|
||||
|
||||
Ik kan gewoon US iTunes films huren met mijn NL ip en een US iTunes account. Heb je geen US ip voor nodig.
|
|
|||
|
|||
Ik blijf steken bij de registratie zodra ik creditcard of paypal gegevens ga geven, deze zijn in mijn geval nl. nederlands Heb jij een US bank account?
|
|
||||
|
||||
Zoek even op dit forum hoe je een US account aanmaakt. Gaat erg simpel.
|
|
|||
|
|||
,
heel erg bedankt, ik ga er mee aan de slag. |
|
|||
|
|||
,
gelukt! |
|
||||
|
||||
Have fun! Je kunt via bepaalde sites US iTunes giftcards kopen. Dan kun je films huren/kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films downloaden en op ipad zetten | houtsie | iPad algemeen | 19 | 13-04-12 19:20 |
Video: Films op Iphone zetten | timgevers | Muziek, foto & video | 4 | 04-11-10 20:27 |
Films en series op je ipad zetten | patrick37 | iPad algemeen | 48 | 29-07-10 15:03 |
Video: Films op iPhone zetten? | BadSide | Muziek, foto & video | 36 | 16-03-10 14:59 |
Video: Films op youtube zetten | Mug | Muziek, foto & video | 1 | 18-09-09 03:03 |
|
|