waar te kopen en functies discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi,, ik zou graag wat meer willen weten over Apple TV, zoals waar zou ik het kunnen kopen (België) en wat je er mee kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar te kopen en functies
hoi,, ik zou graag wat meer willen weten over Apple TV, zoals waar zou ik het kunnen kopen (België) en wat je er mee kan doen en wat er allemaal opstaat etc etc...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
41x bekeken en NIEMAND die me hiermee ff kan helpen??
|
|
|||
|
|||
Google is your best friend!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
dusz je kan enkel films kijken via apple TV zelf en films die je hebt ge download op pc/laptop??
|
|
|||
|
|||
Wees niet zo lui en ga gewoon op internet zoeken! specs en features >> Google search, gebruikservaringen>> Youtube. Hoe moeilijk kan het zijn...
|
|
|||
|
|||
met zulke info weet ik nog steeds niet wat ik moet weten, jullie hebben wss ook apple TV waarvan onder jullie waarschijnlijk een gejailbreakte nzo en daar wil ik ook meer over weten n.n op geen enkel ander forum doen ze moeilijk om ff info te geven daar doen ze het zelfs met plezier, enkel hier weer n.n
|
|
||||
|
||||
hier kocht ik de mijne, hij koopt ze in de Usa, vriendelijke mens, eerlijke prijs!!
heb hem opgehaald in Mechelen, absoluut nieuw, in gesealde verpakking, met bon! Apple TV 2G (laatste model, gesealed) - Te koop | 2dehands.be
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar ga je de iPad kopen? | Matthipad | iPad algemeen | 6 | 22-07-10 20:41 |
waar kopen???? | barretje | Archief | 4 | 27-05-08 23:02 |
Onduidelijk waar te kopen | Rabin20 | Archief | 9 | 17-12-07 16:40 |
iPhone US 8gb waar kopen? | Bennoo | Archief | 5 | 21-10-07 14:59 |
|
|