Apple TV update 1/8/11. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zette zojuist mijn Apple TV aan en toen verscheen er dat er een update beschikbaar was. Wat voor update is dit? En ik neem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple TV update 1/8/11.
Ik zette zojuist mijn Apple TV aan en toen verscheen er dat er een update beschikbaar was. Wat voor update is dit? En ik neem aan dat mijn jailbreak dan naar de maan gaat?
Bvd, Nibbit88
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas heb ik geen ervaring met jailbreak gedoe dus iemand anders hier zal je mss kunnen helpen. Bij de iphone was dat alvast zo dat als je een jailbreak had gedaan en nadien meteen een nieuwe update wilde doen je het aan je rekker had. |
|
|||
|
|||
De update gaat toch mislukken dan. Ten minste bij mij wel.
|
|
||||
|
||||
Update is niet echt shocking...Vimeo is toegevoegd als internet kanaal. Verder is het mogelijk om op ATV direct tv series aan te schaffen. Ook eerder aangeschafte tv series verschijnen nu op je Apple TV (al een voorzet voor iCloud). Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een US account hebt.
|
|
|||
|
|||
Is die nieuwste versie al te jailbreaken ? wat zijn die versienummers toch verwarrend zeg.
Laatst gewijzigd door iGadget; 03-08-11 om 00:45. |
|
|||
|
|||
hoop wel dat met IOS5 de apple tv te jailbreaken is photostream wordt dan wel mooi, maarja niet zo mooi als XBMC
|
|||
|
|||
Nieuwe ATV Flash Black
|
|
|||
|
|||
Ik heb ingeladen, werkt uitstekend! Veel beter dan vorige update, ook "SeasonPass" werkt nu uitstekend zonder ook maar 1 keer te weigeren! Nu ook Video_TS afspelen zonder schokken en met te kiezen ondertiteling!
|
|
|||
|
|||
Ook geüpdatet naar de laatste versie en gejailbreaked met seasonpass/ATVflash
Hoop dat iOS 5 ook nog jailbreakable zal zijn. Ben wel benieuwd naar iPad mirrorring. |
|
|||
|
|||
iPad mirrorring????????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Loopt-ie bij jou nu voor het eerst, of loopt-ie nu zonder schokken en met ondertiteling? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone software update van apple down ? | dikkedonder | iPhone algemeen | 1 | 10-06-09 13:58 |
REQ: Orginele com.apple.update.plist 1.1.1 | TJB | Archief | 1 | 24-10-07 20:17 |
|
|