HD snelheid invloed op xbmc? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Na veel pogingen is het dan toch geluk m'n appletv te jailbreaken en xbmc te installeren. Voor mensen die het nog niet lukt raad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HD snelheid invloed op xbmc?
Hi,
Na veel pogingen is het dan toch geluk m'n appletv te jailbreaken en xbmc te installeren. Voor mensen die het nog niet lukt raad ik aan even op YouTube te kijken, super fijne uitleg. Probleem wat ik nu heb is dat ik dus stream vanaf m'n laptop maar dat schokt redelijk veel (ts bestanden etc). Laptop heeft een harde schijf van 5400 rpm en is niet meer de nieuwste. Is het mogelijk om een netwerk HD aan te sluiten die sneller is? Betekent dit dan ook dat m'n laptop niet neer aan hoeft? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja je kunt een hd in je netwerk hangen en via xbmc en smb instellingen aansluiten, daar is voldoende info over te vinden op het net en youtube. |
|
||||
|
||||
720p HD films streamen via Wi-Fi moet goed gaan met de Apple TV 2, maar zodra je 1080p probeert te streamen via Wi-Fi loop je tegen buffer problemen aan.
|
|||
|
|||
Hi Thanks voor de reacties. Ik kijk 720p via draadloos netwerk. Dus alles draadloos, je merkt gewoon dat ie moet bufferen etc.
Een netwerk HD zou dus wat problemen kunnen oplossen? Daarnaast is t natuurlijk gewoon fijn dat m'n laptop niet aan hoeft.. |
|
||||
|
||||
Ik heb aardig wat 1080p films op mijn NAS gezet, deze worden via Wi-Fi gewoon zonder stotteringen afgespeeld. Ik denk dat het echt ligt aan het type router dat je gebruikt. ;-)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal homescreens van invloed op accu? | frequentclimber | iPhone algemeen | 12 | 22-06-11 19:33 |
XBMC of Seas0nPass | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-06-11 22:14 |
Invloed 4GS op 3GS | Legatus20 | Chat en geruchten | 22 | 04-06-10 11:09 |
iPhone: Kan een jailbreak invloed hebben op het toestel zelf ? | omikron777 | Jailbreak | 1 | 01-03-09 13:01 |
|
|