//

Populaire tracks op Apple Music bufferen zeer langzaam

Populaire tracks op Apple Music bufferen zeer langzaam discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk zoals de titel zegt. Veel tracks bufferen enorm langzaam of zelfs helemaal niet op de Apple TV 4. Op mijn iPad nergens last van. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-15, 22:33
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard Populaire tracks op Apple Music bufferen zeer langzaam

Eigenlijk zoals de titel zegt. Veel tracks bufferen enorm langzaam of zelfs helemaal niet op de Apple TV 4. Op mijn iPad nergens last van. Ik heb de ATV zowel bedraad als op mijn 5 ghz netwerk getest, geen verschil.

Heeft iemand anders hier ook last van? Het probleem lijkt zich vooral voor te doen bij tracks in publieke playlists.

Ps. zojuist speedtest app gedraaid op de ATV en die resultaten zijn niet verkeerd. Download 121.04 Upload 13.14. Daar zou het dus ook niet aan moeten liggen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-15, 10:31
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

http://forum.iculture.nl/f22/media/f...ple-music.html
  #3  
Oud 03-11-15, 10:52
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard

Drankje voor je tip Corch. Ik ga dat vanavond gelijk proberen als ik thuis kom. Ik vraag me echter wel af of het überhaupt een dns probleem is, gezien veel (minder bekende) tracks wel prima bufferen en ik er op mijn iPhone en iPad helemaal geen probleem mee heb. Het gaat 'm voornamelijk om nummers in publieke playlists afgespeeld via de Apple TV4.
  #4  
Oud 03-11-15, 17:42
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Op het Apple forum komen er meer en meer signalen dat het aan de servers van Apple ligt en dat er velen inmiddels verbetering zien en dat Apple hiervan op de hoogte is.
Laat even weten hoe het verloopt bij jou.
  #5  
Oud 15-11-15, 13:22
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard

Het lijkt ook wel met die update te maken hebben, sindsdien eigenlijk geen echte problemen meer gehad.. Nu wel een ander probleem, de apple tv speelt soms geen geluid af, terwijl hij wel aangeeft dat deze aan het afspelen is. Als ik hem sluimer en weer aanzet werkt het wel weer. Bug denk ik..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer langzaam Wi-Fi in Thailand in hotelkamer maar ook in het hotel zelf philippinagirl Wi-Fi 2 15-01-15 14:04
iPhone 4 en Vodafone zeer langzaam ! Robbie004 Vodafone 2 20-10-11 20:26
Zeer langzaam internet op 3G Niettie030 iPhone algemeen 6 04-11-08 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.