Films van Mac geen beschrijving discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zins kort een atv 4. Als ik films van mijn Mac ga bekijken dan mis ik de omschrijvingen er bij. Op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films van Mac geen beschrijving
Hallo,
Ik heb zins kort een atv 4. Als ik films van mijn Mac ga bekijken dan mis ik de omschrijvingen er bij. Op een atv 3 zie ik alle omschrijvingen van de films. Hebben meer mensen dit ook? En is het op te lossen. Mvg Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple tv 4, commentaar, eigenfilms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films van Mac naar iPad kopieeren (XBMC of Plex?) | Geert1976 | iPad algemeen | 6 | 21-02-13 17:35 |
Zoek app voor invoegen van info (EXIF + BESCHRIJVING) bij foto | DennisVenemaFotografie | iPhone Apps | 2 | 19-11-12 22:47 |
Fout in script melding ? Geen buffering van films | boxerip | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 30-04-12 21:18 |
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? | bienknust | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-09 18:27 |
|
|