Geen MMS na update naar 3.1.2 met Jailbreak en Unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb vandaag via een Custom FW geupdate naar 3.12 en dit is zonder noemenswaardige problemen gebeurt. Heb een Hi KPN Sim Kan bellen, sms-en, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen MMS na update naar 3.1.2 met Jailbreak en Unlock
Hallo,
heb vandaag via een Custom FW geupdate naar 3.12 en dit is zonder noemenswaardige problemen gebeurt. Heb een Hi KPN Sim Kan bellen, sms-en, internetten via Wi-Fi en ook via 3G, maar mijn mms werkt niet meer. Nu het probleem; je zou je je mobiele datanetwerk moeten kunnen instellen, maarrrrrrrrrrr...deze optie is bij mij niet zichtbaar! Iemand bekend? En hoe kan ik het oplossen? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nevermind!
Heb net nogmaals geupdate maar nu zonder activatie omdat ik toch nog een t-mobile kaartje had. Daarna Ultrasnow voor Unlock en ik kan de instellingen weer aanpassen! |
|
||||
|
||||
Mooi zo, slotje dan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi problemen bij update naar 4.2.1 jailbreak + unlock | peewe | Wi-Fi | 2 | 25-12-10 14:19 |
iPhone: iPhone3G Update naar OS 4 icm Jailbreak en Unlock | MathysKogelman | Jailbreak | 28 | 01-10-10 16:19 |
iPhone 3G: update naar 4.0 geen unlock meer nodig met vodafone?? | skruiper | Unlock | 13 | 30-06-10 14:10 |
iPhone: Jailbreak en unlock met update itunes | lsp | Jailbreak | 1 | 18-08-09 19:00 |
|
|