jailbreak er af halen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je niet afhankelijk bent van een softwarematige unlock (omdat je een andere provider hebt en er een simlock op zit van T-Mobile) kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als je niet afhankelijk bent van een softwarematige unlock (omdat je een andere provider hebt en er een simlock op zit van T-Mobile) kan je gewoon de herstel uitvoeren en bijwerken naar 4.0.1.
Jij hebt dus een T-Mobile abonnement dus kan je gewoon herstellen. Citaat:
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 05-08-10 om 23:27. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan ik gewoon bijwerken?
|
|
||||
|
||||
Heb je de update van iTunes gedaan? Zo ja, dan kan je gewoon bijwerken.
Denk wel om je contacten, foto's, muziek e.d. want die ben je kwijt na een herstel. |
|
|||
|
|||
ik ben zelf niet zohandig met die dingen, mijn vraag is ;
word je dan niet gebanned(niet bellen etc) als je hem gewoon upgrade omdat hij gejailbreakt is? |
|
||||
|
||||
Ik laat John het woord wel doen, als er 2 zich gaan bemoeien snap je het helemaal al nie succes!
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik je net allemaal verteld Lees alles nu eens rustig terug.
|
|
|||
|
|||
ja fock, ben bang dat we iets mee gebeurd ofzo weetje, kos best veel geld enzo..
dus effe snel antwoord kan het wel of niet? |
|
||||
|
||||
Sorry hoor maar ik geef je toch echt duidelijk antwoord op die vraag. Lees eerst maar eens terug wat ik je daar al over verteld heb, het staat er toch echt heel duidelijk.
Dit is meer gemakzucht van je. |
|
||||
|
||||
Even terugkomen op je eerste vraag die je stelt in deze thread: waarom wil je de jailbreak er af hebben ?
|
||||
|
||||
gevonden in een kroeg?....
|
|
|||
|
|||
omdat ik het niet veel gebruik.
ahaha was dat maar jonge betaal 30euro elke maand ben nu aan het updaten hoop dat het werkt! Laatst gewijzigd door WDS001; 06-08-10 om 09:21. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Nou goed, voor dat deze topic nog langer word terwijl het niet nodig is.
Jij hebt een T-Mobile abonnement. Op je iPhone zit een simlock van T-Mobile. Je bent dus NIET afhankelijk van een unlock. Dus JA je kunt gewoon herstellen via iTunes zodat je jailbreak van je iPhone af is. Citaat:
Je iPhone toch niet? Die moet je herstellen om de jailbreak er helemaal af te halen, niet updaten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jailbreak wel maar de "rommel" er van niet. Met een schone install is alles er netjes af en is de iPhone weer schoon.
|
|
|||
|
|||
danku het is gelukt. sluit topic maar
|
|
||||
|
||||
it's amazing!
|
|
||||
|
||||
Waarom open je nu weer een nieuw topic of je kunt jailbreaken met jailbreakme.com
In dit topic wilde je toch juist van je jailbreak af |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je het volgende al geprobeerd: - nogmaals de JB uit te voeren - probeer ook de phone eens te unlocken (zie <<<LINK>>>) in Cydia (kijk eens naar deze JB-link) - doe eens een harde reset (zie <<LINK>>>) - probeer anders een op je phone: instellingen>>algemeen>>reset>>reset all ALs je dit alles gebrobeerd hebt...hangt hem dan nogmaals aan je iTunes. Kijk na dit proces of je SIM weer werkt en je kunt bellen. Suc6....en laat ff horen wat de uitkomst is. D. |
|
||||
|
||||
Omdat het probleem lijkt opgelost te zijn kan dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak eraf halen iphone 3G 3.1.2. | Frans65 | Jailbreak | 1 | 03-09-10 18:23 |
waar zo af te halen | mandyrichard | iPad algemeen | 73 | 01-08-10 13:56 |
iPhone: Jailbreak eraf halen? | ericvanwenkop | Jailbreak | 5 | 16-04-09 12:49 |
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? | Tijn1 | Chat en geruchten | 74 | 10-07-08 21:07 |
|
|