4.01 JB - edit cellular data network? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) netNeen Jailbreak van 4.01 uitgevoerd op mijn 3G om de apn settings te kunnen editten (iPhone op Ben netwerk). In Cydia de apn editor gevonden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.01 JB - edit cellular data network?
netNeen Jailbreak van 4.01 uitgevoerd op mijn 3G om de apn settings te kunnen editten (iPhone op Ben netwerk). In Cydia de apn editor gevonden, maar als ik die installeer dan krijg ik:
Subprocess post-installation script returned error exit status 255 En ook gecheckt maar de optie heb ik inderdaad niet. Nu drie keer getracht, gereset tussendoor maar nog steeds heb ik geen cellular data network opties in het menu. Iemand een tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
apn editor werkt bij mij ook niet.
Google even op APN edit en je vindt een manier om allow APN/EDGE aan te vinken. How to Enable EDGE/APN Editing on Jailbroken iPhone | The iPhone and iPad Blog by Simon Helaas werkt dat niet bij mij (T-mobile). het vinkje stond al aan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Restricted Cellular Network in Frankrijk (Orange iPhone??) | WieerterMenke | Unlock | 0 | 22-01-11 15:44 |
iPhone4g - Wat is cellular data? | purse-o-nality | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 12:25 |
Could not activate cellular network? (t-mobile) | maartenotto | iPad algemeen | 5 | 14-07-10 22:59 |
cellular data network settings | dieter1990 | Orange | 2 | 30-06-10 20:15 |
|
|