cellular data network settings discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een old bootrom 3GS simlock vrij (België) waar op dit moment iOS 4 op staat, Jailbreaked met Sn0wbreeze. Zoals vele kon ik plots ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cellular data network settings
Ik heb een old bootrom 3GS simlock vrij (België)
waar op dit moment iOS 4 op staat, Jailbreaked met Sn0wbreeze. Zoals vele kon ik plots geen mms meer sturen, en niet meer op 3G, ik heb de APN's opgezocht, en dat werkte prima voor 3G, maar het bleef me storen dat ik geen mms kon sturen, Na een beetje op internet gezocht te hebben lees ik dat je de netwerkinstellingen moet herstellen, maar na dit gedaan te hebben kan ik nu helemaal niet meer op 3g, mijn tablad, waar je de APN kan ingeven is verdwenen. ik gebruik nu het iPhone configuratie programma voor mijn apn settings van MOBISTAR erin te zetten maar dit is tamelijk omslachtig en niet aan te passen zonder computer... huidige status: operator: Mobistar tablad voor apn instellingen: weg 3G: beschikbaar via iPhoneConfiguratieprogramma MMS: niet beschikbaar en merk net dat men gmail met active sync plots weer niet werkt (als ms exchange account). zowel over Wi-Fi als over 3g iemand een mogelijke oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht zal je eens moeten herstellen.
|
|
|||
|
|||
Reserve kopie trug zetten heb ik al gedaan, geen succes, en volledige backup trugzetten schijnt volgens andere fora ook niet te helpen.
Normaal stond links bove op men iphone "mobistar" maar sinds deze problemen "B mobistar" |
Labels |
ios4 iphone 3gs, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Data netwerk settings tonen | Haagze sf2 | Jailbreak | 0 | 22-03-11 19:53 |
iPhone 3GS: Restricted Cellular Network in Frankrijk (Orange iPhone??) | WieerterMenke | Unlock | 0 | 22-01-11 15:44 |
iPhone: 4.01 JB - edit cellular data network? | John48 | Jailbreak | 1 | 06-08-10 12:50 |
iPhone4g - Wat is cellular data? | purse-o-nality | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 12:25 |
Could not activate cellular network? (t-mobile) | maartenotto | iPad algemeen | 5 | 14-07-10 22:59 |
|
|