ipHone 4 herstellen na mislukte JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via Greenpoison geprobeert mijn iPhone te jailbreaken.. dat is niet gelukt (snap totaal niet waarom niet) maar nu krij ik alleen nog het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipHone 4 herstellen na mislukte JB
Ik heb via Greenpoison geprobeert mijn iPhone te jailbreaken.. dat is niet gelukt (snap totaal niet waarom niet) maar nu krij ik alleen nog het apple logo in beeld.
hoe krijg ik mijn iPhone weer goed? aan iTuines hanegne heeft totaal geen zin want hij ziet niet dat er een toestel aan hangt. ik heb de search functie gebruikt maar kan de oplossing niet vinden. ik hoop echt dat iemand me kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nu ben ik een stap verder behalve dat ik tijdens het herstellen de 1004 error krijg. google zegt dat dat te maken heeft met een verkeerde zin in de HOST file... maar wat is de host file?????
man wat baal ik hiervan zeg! |
|
||||
|
||||
Probeer het eens als volgt...
Download iOS 4.1 voor iPhone 4 (iPhone3,1_4.1_8B117_Restore.ipsw) Zodra het bestand is opgeslagen op je PC eventjes shift indrukken en vasthouden op je toetsenbord en op Herstel in iTunes klikken. Verwijs naar dat firmware bestand en als het goed is zou je telefoon moeten herstellen. |
|
|||
|
|||
Roald dank je wel!!!!!! man wat ben ik je dankbaar zeg... hij is nu alles aant terugzetten!!! dank jewel zeg!!!!
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan hoor.
|
|
|||
|
|||
werkt dit ga het ook proberen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik krijg tijdens het hetsel ook de 1004 fout wat nu?!??! als ik op die link daarboven klik kom ik niet op een download pagina... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 | Ca$hMonnie | iPhone algemeen | 5 | 05-12-10 07:28 |
iphone dood na mislukte update | Toost | iPhone algemeen | 20 | 19-07-10 22:08 |
iphone werkt niet meer na mislukte update. | diehard900 | iPhone algemeen | 5 | 02-05-10 15:51 |
na mislukte bootneuter niet meer herstellen? | jcpearl | Unlock | 9 | 19-03-10 11:09 |
PC herkent iphone niet na mislukte jailbreak | Alejandro013 | Archief | 3 | 09-12-08 16:31 |
|
|