iphone dood na mislukte update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede morgen, Ik wilde gister mijn iphone updaten naar versie 4.0.1., tijdens het downloaden van de firmware(via itunes) viel mijn internet verbinding weg. dus moest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone dood na mislukte update
goede morgen,
Ik wilde gister mijn iphone updaten naar versie 4.0.1., tijdens het downloaden van de firmware(via itunes) viel mijn internet verbinding weg. dus moest ik opnieuw de firmware gaan downloaden. toen deze gedownload was ben ik gaan installeren en kreeg ik na een tijdje een error (ik meen 21), in ieder geval grote kans dat het aan de kabel lag. dus ik hub er tussen uit en andere kabel gepakt. nu was hij in herstel modus gegaan dus moest ik hem herstellen. fout code 14 kreeg ik deze keer. dus toen maar op andere pcs gaan proberen. mocht ook niet baten. hij blijft met herstellen steeds op 40 procent hangen. heb het ook in dfu modus geprobeerd. Wie kan mij hiermee helpen Met vriendelijke groet Toost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hem gisteren ook geupdate naar 4.0.1,en blijft ook op 40 procent hangen
krijg hem voor geen mogelijk meer terug naar een herstel punt. |
|
|||
|
|||
Complete reset van phone en dan synce
|
|
|||
|
|||
iphone dood na mislukte update 4.0.1
Gisteren getracht te updaten naar versie 4.0.1 maar evenals bij de poging te updaten naar 4.0 is de iphone weer dood.
Ik vraag mij af wat ze bij apple aan het doen zijn. Ik heb hier geen enkele vertrouwen meer in maar zit vast aan een 2 jarig contract. Men zal de iphone wel weer opsturen nu de tweede keer iun nog geen twee maanden. Hier wordt je toch gek van??????????? |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je complete reset? een harde reset? nieuwe firmware (handmatig) downloaden en installeren heb ik allemaal geprobeerd.
tot nu toe nog niks geholpen Edit: krijg nu iedere keer fourmelding 3014 Laatst gewijzigd door Toost; 18-07-10 om 11:13. |
|
|||
|
|||
Nee bij 40% blijft hij hangen en gister heeft dat een uur of 7 op zich laten wachten zonder een procentje verder tegaan.
ireb helpt ook niet sinds ik die heb gebruikt krijg ik constant error 3014 |
|
|||
|
|||
zet hem in DFU en zet er eens versie 3.x op ...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die heb ik dus ook niet.
|
|
|||
|
|||
iphone dood na update 4.0.1
Ik probeer nu al vanaf gisterenavond te herstelle maar de iphone reageert voor geen pukkel.
Geeft iedere keer de foutmelding 1604. Iemand anders een idee of een eerdere versie van de firmware er op gezet kan worden? En natuurlijk hoe? Laatst gewijzigd door RenJ10; 18-07-10 om 12:50. |
|
||||
|
||||
dat kan niet als je niet de shsh bestanden van die firmware heb opgeslagen
|
|
|||
|
|||
iphone dood na update
Citaat:
Vraag niet hoe het kan maar ik zit te trillen op mijn stoel van wat mij net is overkomen. Ik heb zo ongeveer voor de 50e keer op herstellen gedrukt. Nu ineens pakt hij de iphone en heeft alles hersteld. Sterker nog, hij heeft gelijk de versie 4.0.1 geïnstalleerd. Ik moet even bekomen van dit fenomeen, maar hoe dit is ingericht door Apple is mij een volkomen raadsel. Mijn advies: blijf proberen en uiteindlijk geeft de iphone zich denk ik gewonnen. |
|
|||
|
|||
@renj10
ik ben alleen bang dat het bij mij kan duren tot zeker de 52e keer. zit hier namelijk niet zo heel ver vandaan.... bleef jou telefoon ook hangen tijdens het updaten/restoren? Laatst gewijzigd door Toost; 18-07-10 om 13:27. |
|
|||
|
|||
iphone dood na mislukte update
Hij bleef iedere keer hangen in het scherm iphone voorbereiden op update, waarna na enkele minuten de foutmeldingkwam: kan de iphone niet updaten, foutcode 1604.
|
|
|||
|
|||
ik vind het allemaal maar vreemd, het wil in ieder geval bij mij nogn niet lukken ik zal blijven proberen.
ik hoop dat er iemand is die mij hier mee kan helpen |
|
|||
|
|||
iphone dood na mislujte update
Als het niet wil lukken zit er niets anders op dan maar naar de T-mibileshop en laten opsturen.
Afhankelijk van de leeftijd van de iphone wel of niet onder garantie en duurt ongeveer 2 weken. |
|
|||
|
|||
heb hem zoiezo verzekerd dus die moeten dat dan maar regelen...
maar jammer genoeg zijn deze winkels op zondag niet open. |
|
|||
|
|||
Hetzelfde probleem hier.
Blijft hangen op 40%. Leuk is iets anders Iemand nog tips? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog iemand tips?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 | Ca$hMonnie | iPhone algemeen | 5 | 05-12-10 07:28 |
iphone werkt niet meer na mislukte update. | diehard900 | iPhone algemeen | 5 | 02-05-10 15:51 |
Na mislukte update per ongeluk voor fabriekinstellingen gekozen! | Robert1810 | iPhone algemeen | 4 | 21-08-09 11:54 |
iPhone dood na update | supergrovert | Archief | 2 | 17-06-09 23:53 |
Mislukte update | Miki07Ronaldo | iPhone algemeen | 8 | 09-02-09 21:07 |
|
|